تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریابانان ماهشهری 63 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند

به گزارش خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی مرزبانی خوزستان، سردار لطفعلی پاکباز در این باره اظهار کرد: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، طی دو مرحله عملیات موفق به شناسایی محل انتقال سوخت قاچاق در سواحل خلیج‌فارس شدند.

وی افزود: ماموران با حضور به موقع و پایش دقیق محل در منطقه «خور دورق» و «خور زهره» توانستند ۶۳ هزار لیتر سوخت قاچاق را که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج بارگیری شده بود را کشف کنند.

وی با اشاره به ادامه ی تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان، ارزش ریالی برآورد شده ی این محموله را توسط کارشناسان، ۱۸۹ میلیون ریال عنوان کرد که پرونده ی مربوطه پس از تکمیل مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریابانان ماهشهری 63 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..