تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش نصب برنامه‌ آیفون و آیپد در مک مجهز به پردازنده M1 اپل

معرفی مک‌های جدید مجهز به تراشه‌ی M1 اپل، همه را هیجان‌زده کرده و در طول چند روز گذشت،ه عملکرد و عمر باتری این دستگاه‌ها مورد ستایش قرار گرفته است. مک بوک ایر جدید، مک بوک پرو و مک بوک مینی مجهز به نخستین تراشه مبتنی بر ARM اپل هستند که می‌توانند برنامه‌های آیفون و آیپد را اجرا کنند؛ این مسئله به‌ علت معماری مشابه macOS ،iOS و همچنین iPadOS امکان‌پذیر شده است.

روش نصب برنامه‌های آیفون و آیپد در مک مجهز به پردازنده M1

توسعه‌دهندگان iOS و iPadOS در حال به‌روزرسانی برنامه‌های خود به منظور پشتیبانی از macOS هستند. هنوز برخی از برنامه‌ها سازگار نیستند؛ اما احتمالا در آینده نزدیک به‌روزرسانی خواهند شد.  برای نصب برنامه‌هایی که هنوز برای تراشه M1 بهینه‌سازی نشده‌اند راهکارهایی وجود دارد؛ اما نیازمند نرم‌افزارهای اضافه خواهید بود. برای نصب برنامه‌هایی که ازطریق اپ استور مک دردسترس قرار ندارند، لازم است آیفون یا آیپد خود را به مک مجهز به تراشه M1 متصل کنید.

در ادامه به روش نصب مستقیم برنامه‌های آیفون و آیپد در مک مجهز به پردازنده M1 جدید ازطریق اپ استور مک اشاره خواهد شد. شما می‌توانید با روش ذکرشده، نصب برنامه‌ها را به‌سادگی انجام دهید.

گام اول

 اولین اقدامی که باید انجام دهید، راه‌اندازی و ورود به اپ استور مک (Mac App Store) است.

گام دوم

 در ادامه باید روی نمایه پروفایل خود که در سمت چپ قسمت پایین قرار دارد، کلیک کنید.

روش نصب ساده برنامه‌های آیفون و آیپد در M1 Mac

گام سوم

 گزینه iPhone & iPad Apps را در پایین پروفایل کاربری خود، انتخاب کنید.

روش نصب ساده برنامه‌های آیفون و آیپد در M1 Mac - 1

گام چهارم

 روی گزینه دانلود (Download) موجود درکنار هر برنامه، کلیک کنید.

***

تمام کاری که باید انجام بدهید، مراحلی است که ذکر شد؛ به این ترتیب برنامه iOs یا iPadOs مدنظر در مک مجهز به پردازنده M1 نصب خواهد شد. شما می‌توانید برنامه نصب‌‎شده را ازطریق پوشه برنامه یا Launchpad راه‌اندازی کنید. اگر دنبال برنامه خاصی هستید، همواره می‌توانید نام آن را در اپ استور مک جست‌وجو کنید. هنگامی که برنامه مدنظر را پیدا کردید، کافی است روی برگه برنامه‌های آیفون و آیپد (iPhone & iPad Apps) کلیک کنید تا نتایج جست‌وجو نمایش داده شود. در ادامه برنامه‌هایی را مشاهده خواهید کرد که در ابتدا برای دستگاه‌های iOS یا iPadOs طراحی شده‌اند. احتمالا برنامه‌هایی را مشاهده خواهید کرد که با برچسب تأییدنشده برای macOS همراه هستند؛ واضح است که برنامه دارای این برچسب برای اجرا در مک بهینه‌سازی نشده است. برنامه‌هایی که دارای چنین برچسب‌هایی نیستند، امکان نصب برایشان در مک فراهم است و توسط توسعه‌دهنده همگام‌سازی شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش نصب برنامه‌ آیفون و آیپد در مک مجهز به پردازنده M1 اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..