تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کالبدشکافی گوشی‌های ردمی نوت 9 تفاوت‌ نسخه 4G و 5G را نمایان می‌کند

روز گذشته سری ردمی نوت ۹ در چین رونمایی شد و متخصصان تعمیر و کالبدشکافی در شرکت آیو تکنولوژی (Aio Technology) هر سه مدل معرفی‌شده را جهت نمایش طراحی درونی این دستگاه‌ها مورد بررسی قرار داده‌اند.

سری ردمی نوت 9 نمای داخلی

مقاله‌های مرتبط:

برداشتن صفحه پشتی آشکار می‌کند که ردمی نوت ۹ نسخه 4G و نوت ۹ نسخه 5G با صفحه پلاستیکی ارائه شده‌اند درحالی‌که نوت ۹ پرو نسخه 5G از شیشه در این بخش استفاده کرده است. با نگاه به زیر پوشش نسخه 4G متوجه می‌شویم این مدل از صفحه انتقال حرارت زیر کاور بهره می‌برد؛ درحالی‌که مدل‌های 5G در بالای باتری خود دارای این صفحه هستند. همچنین می‌توانیم آنتن‌های یکپارچه و کانکتور کابل حسگر اثر انگشت را که به مادربرد متصل شده است مشاهده کنیم. همان‌طور که انتظار می‌رفت، مدل‌های 5G تعداد آنتن بیشتری دارند.

سری ردمی نوت 9 چیپست‌ها

 ردمی نوت ۹ نسخه 4G  سه عدد حسگر دوربین مجزا در ‌پنل پشت دارد و ماژول‌های دوربین نسخه‌ی 5G به‌صورت جزیره‌ای تعبیه شده‌اند. تراشه و حافظه ذخیره‌سازی هر دو گوشی در قسمت بالای مادربرد و زیر پوشش مسی قرار دارد. با کنار زدن پوشش مسی به‌وضوح می‌توان هر سه چیپ به کار گرفته‌شده را دید. چیپ کوالکام در گوشه سمت راست مادربرد و چیپ مدیاتک در سمت راست و بالا قرار گرفته است.

سری ردمی نوت 9 ماژول دوربین

نسخه 4G بزرگ‌ترین باتری به‌کاررفته (۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت) را دراختیار دارد و نوت ۹ 5G با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و نوت ۹ پرو 5G با باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعت ارائه شده‌اند. مشخصات دقیق‌تر مدل‌های ردمی نوت ۹ را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

سری ردمی نوت 9 باطری ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کالبدشکافی گوشی‌های ردمی نوت 9 تفاوت‌ نسخه 4G و 5G را نمایان می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..