تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه فعالیت بانک‌ها در محدودیت های جدید کرونایی

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا قیطاسی درباره شرایط فعالیت شعب و کارکنان بانکها گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مراجع ذیربط، در خصوص نحوه فعالیت شعب و کارکنان بانک‌ها در مناطق قرمز از امروز (۸ آذرماه ۱۳۹۹) به مدت یک هفته تصمیماتی اتخاذ شد که بر مبنای آن، در شهرهای تک شعبه‌ای فعالیت با ۱۰۰ درصد پرسنل صورت خواهد گرفت؛ ضمن اینکه در سایر شهرهای مناطق قرمز ۵۰ درصد شعب با ۱۰۰ درصد پرسنل فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: در مناطق نارنجی نیز طبق روال گذشته تمام شعب با دوسوم پرسنل و مناطق زرد تمام شعب با صد درصد پرسنل فعالیت خواهند داشت.

به گفته قیطاسی، از مشتریان بانک‌ها نیز تقاضا می‌شود با استفاده از خدمات غیرحضوری از مراجعه به شعب خودداری کنند.

223224




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه فعالیت بانک‌ها در محدودیت های جدید کرونایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..