تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پس لرزه های ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند ایرانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن فخری زاده، دانشمند جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز از سوی افراد ناشناس و در جریان درگیری مسلحانه با تیم محافظ وی به شهادت رسید.

حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در توئیتی نوشت:«ترور دانشمند ایرانی دکتر ⁧‫محسن فخری‌زاده‬⁩، که سهم مهمی در توسعه مرزهای دانش کشور داشت، نشانگر تلاش محور آمریکایی - صهیونیستی برای تداوم ضربه زدن به پیشرفت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران است. دشمنان دست از توطئه بر نمی‌دارند. اعتماد به دشمن، خوش باوری است.‫»‬

مقابله‌به‌مثل یک حق است

 ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلسدر توئیتی نوشت: «ترور داشمندان هسته‌ای باعث عقب‌گرد برنامه اتمی ایران نمی‌شود. دانش هسته‌ای بومی است و با اراده ملی در واکنش به این ترورها توسعه خواهد یافت. مقابله‌به‌مثل یک حق است.»

فخری‌زاده از دانشمندان و مدیران درجه یک هسته‌ای کشور بود

همچنین فریدون عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی، ترور شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور را تایید کرد و گفت: آقای فخری‌زاده از دانشمندان و مهندسان هسته‌ای برتر کشور بودند.

بنابر گزارش تسنیم، وی گفت: به اعتراف و اظهار دشمنان، آقای فخری‌زاده از دانشمندان سطح یک کشور در حوزه هسته‌ای بودند.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: دشمنان ملت ایران قطعاً با چنین اقداماتی نمی‌توانند پیشرفت‌های هسته‌ای ملت ایران را متوقف کنند.

27215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پس لرزه های ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..