تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب ترور ناجوانمردانه دانشمند کشورمان در روزنامه نیویورک تایمز

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه نیویورک تایمز با انتشار جزئیات این حادثه می نویسد که شهید فخری زاده از چهره های شناخته شده در نزد مقام های آمریکا و اسرائیل بود.

نیویورک تایمز می افزاید: معلوم نیست که آمریکا از قبل در جریان این عملیات بوده و آیا اطلاعی از آن داشته است یا نه و در این زمینه کاخ سفید نظری ارائه نکرده است.

این روزنامه آمریکایی در ادامه می نویسد که یک مقام آمریکایی به همراه دو مقام اطلاعاتی دیگر تایید کرده اند که رژیم صهیونیستی پشت این عملیات ترور بوده است.

روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بعدازظهر امروز (جمعه) اعلام کرد که عناصر تروریست مسلح، خودرو حامل  فخری زاده را مورد حمله قرار دادند و در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها، وی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. اما در نهایت این مدیر و خدمتگزار عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور به شهادت رسید.  (اینجا)

مترجم: ابوالفضل خدائی

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب ترور ناجوانمردانه دانشمند کشورمان در روزنامه نیویورک تایمز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..