تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسرائیل، عامل مستقیم جنایت و ترور شهید فخری‌زاده

بی شک  اسرائیل عامل مستقیم این جنایت است. اسرائیل بد جور خیمه زده داخل  ایران. حوادث متعدد سالهای گذشته حاکی از این فاجعه است. استراتژی امنیتی ایران باید برگردد به یافتن جاسوس ها ونفوذی های موسادی.
این هفته های آخرترامپ، وقتی است که در حال غرق شدن، دوست دارد ایران را  هم با خود غرق کند. راه برگشت آمریکا به سیاستهای ملایم تر را می خواهند سد کنند.تیم بایدن هم احتمالا از این کارها بدشان نیاید
نتیجه دیدار بی نظیر وخطرناک بن سلمان و پومپیٔو و نتانیاهو چند شب پیش در عربستان، شهادت فخری زاده بود. جمع کنید جاسوس های واقعی ونفوذی اسراییل را.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسرائیل، عامل مستقیم جنایت و ترور شهید فخری‌زاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..