تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه یک غذای جدید و خوشمزه با سیب زمینی و تخم مرغ

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سیب زمینی و تخم مرغ غذایی است که مطمئنا همه از آن لذت خواهند برد. در دستور پخت این غذای لذیذ از مواد ساده‌ای استفاده میشود که همه در خانه دارند و می‌توانند غذای شگفت انگیزی را با آن‌ها ایجاد کنند. میتوانید هم با سیب زمینی ساده و هم با سیب زمینی شیرین تهیه کنید که یک ترکیب عالی با نان تست میشود. برای آشنایی با این دستور پخت، گزارش ما را دنبال کنید.


مواد لازم:

۲ عدد سیب زمینی متوسط ​​یا بزرگ
۱ عدد پیاز زرد متوسط خرد شده
۴ عدد تخم مرغ کوچک
۳ یا ۴ حبه سیر ریز خرد شده
۴ اونس (۱۰۰ گرم) پنیر پیتزا
۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون یا ۱ قاشق غذاخوری کره
پیازچه تازه، خرد شده
نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده

بیشتر بخوانید:

آموزش آشپزی؛ از موساکا بادمجان و سوپ نخود تا کیک شکلاتی نوتلا به روش قنادی‌ها و بستنی زمستانی خانگی + تصاویر


دستور پخت:

فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد (۴۰۰ درجه فارنهایت) گرم کنید. سیب زمینی‌ها را بشورید، آن‌ها را با چنگال سوراخ کنید و به مدت ۳۰-۴۰ دقیقه در فر بپزید تا نرم شوند. در یک ماهیتابه بزرگ روغن یا کره را روی حرارت متوسط ​​رو به زیاد گرم کنید. پیاز را با سیر حدود ۵ دقیقه تفت دهید تا نرم شود.

وقتی سیب زمینی‌ها به اندازه کافی خنک شدند، از وسط نصف کنید، داخل سیب زمینی‌ها را خالی کنید و تقریباً ۱/۴ سیب زمینی را روی پوستش باقی بگذارید. سیب زمینی خارج شده را پوره کنید سپس با پنیر رنده شده، نمک و فلفل مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا ترکیب شوند.

پوست سیب زمینی را روی سینی فر قرار دهید و آن‌ها را با مخلوط پر کنید. مخلوط را با قاشق فشار دهید تا یک فضای خالی برای تخم مرغ‌ها ایجاد شود. پیازچه خرد شده را روی آن‌ها بپاشید و روی هر سیب زمینی پر شده یک تخم مرغ بشکنید. در دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد (۴۰۰ درجه فارنهایت) به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه بپزید تا تخم مرغ پخته شوند. سفید‌ها پخته می‌شوند، ولی زرده‌ها کمی عسلی خواهند بود.

منبع:  آشپزی ها

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه یک غذای جدید و خوشمزه با سیب زمینی و تخم مرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..