تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




VAR ایرانی نه، داور چهارم به اجرای عدالت کمک کرد!

در جریان دیدار دو تیم ذوب‌آهن و پیکان داور مسابقه در دقایق پایانی بازی یک پنالتی اشتباه به سود پیکان اعرام کرد اما پس از اعتراض بازیکنان ذوب‌آهن و صحبت‌های داور با کمک‌هایش این پنالتی لغو شد و در واقع تصمیم داور برگشت.

با توجه به اظهارات گزارشگر بازی این تصور به وجود آمد که داور با دیدن فیلم تکرار صحنه روی دوربین‌های فیلمبرداری تصمیم به برگرداندن پنالتی گرفته اما در واقع اینطور نبوده و کمک داور چهارم باعث شد تا قاضی مدارن تصمیم درست را بگیرد.

علی دادفر مدیر رسانه‌ای تیم ذوب‌آهن اصفهان در این خصوص اظهار داشت:‌در این صحنه داور چهارم به داور وسط کمک و اعلام کرد که برخوردی صورت نگرفته است. در تمام سال‌هایی که در فوتبال حضور دارم این اولین بار است که داور چهارم به تصمیم گیری صحیح داور وسط کمک می‌کند. ضمن اینکه بازیکن حریف هم خودش اذعان داشت که برخوردی صورت نگرفته است. مهدی تارتار سرمربی پیکان نیز به همین خاطر از شجاعت داور و کمک او تشکر کرد.

258 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «VAR ایرانی نه، داور چهارم به اجرای عدالت کمک کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..