تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت به دنبال اجرای مستقیم برنامه‌های اندروید در ویندوز 10 است

در حال‌ حاضر امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندروید در کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ با استفاده از شبیه‌سازهایی همانند Bluestacks وجود دارد؛ اما به‌ نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد نیاز به برنامه‌های شبیه‌ساز را از بین ببرد و به‌صورت مستقیم از برنامه‌های اندروید در ویندوز پشتیبانی کند. زک باودن، یکی از روزنامه‌نگاران ویندوز سنترال، در حساب توییتر خود اعلام کرد که مایکروسافت در حال بررسی فراهم کردن شرایط پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز برای سال ۲۰۲۱ است. او اعتقاد دارد این قابلیت در مایکروسافت استور دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

صفحه توییتر زک باودن روزنامه نگار windows central

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره چگونگی اجرای دقیق این کار توسط مایکروسافت وجود ندارد. آیا این قابلیت در ویندوز با معماری آرم (ARM) قرار خواهد داشت؟ این مورد منطقی به ‌نظر می‌رسد و علت آن را می‌توان توسعه‌ی بیشتر برنامه‌های اندروید بر پایه‌ی معماری ARM عنوان کرد. سیاری از برنامه‌ها همانند اوبر (Uber)، جیمیل (Gmail) و سایر موارد به پشتیبانی گوگل پلی نیازمند هستند؛ اما مشخص نیست آیا مایکروسافت قصد ارائه و پشتیبانی از مجموعه مدنظر را دارد یا خیر؟ سایر سیستم‌عامل‌هایی که سازگاری با برنامه‌های بومی اندروید را ارائه می‌دهند، یکپارچه‌سازی خدمات گوگل پلی را ارائه نداده‌اند.

بااین‌حال پشتیبانی ویندوز از برنامه‌های اندروید می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار گیرد، به‌خصوص با توجه ‌به اینکه macOS هم از برنامه‌های آیپد و آیفون پشتیبانی می‌کند. امیدواریم این موضوع بتواند بیشتر توسعه‌دهندگان اندروید را برای تولید برنامه‌هایی که از صفحه‌نمایش بزرگ پشتیبانی می‌کنند، ترغیب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت به دنبال اجرای مستقیم برنامه‌های اندروید در ویندوز 10 است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..