تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۰۰ بازی برای گوگل استادیا در حال ساخت قرار دارند

در‌حال‌حاضر، ۲۰۰ شرکت بازی‌ساز در حال ساخت ۴۰۰ بازی برای سرویس گوگل استادیا هستند. جک باسر، از گوگل استادیا، در گفت‌وگو با وب‌سایت MobileSyrup به این موضوع اشاره کرد که این بازی‌ها در سال‌های آینده برای استادیا عرضه می‌شوند. باسر افزود بسیاری از بازی‌ها در سال ۲۰۲۱ راهی بازار نمی‌شوند و برخی از آن‌ها در سال ۲۰۲۲ یا حتی ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند. به‌گفته‌ی وی، گوگل وقتی به عرضه این بازی‌ها نزدیک شود، اطلاعات جدیدی از آن‌ها منتشر می‌کند.

تقریبا یک سال پیش استادیا کار خود را شروع کرده است. قبل از عرضه‌ی این سرویس، گوگل اعلام کرد که آن ویژگی‌های منحصربه‌فردی خواهند داشت؛ ازجمله اجرای 4K بازی‌ها به‌صورت نیتیو و امکانات ویژه برای استریم کردن و مجموعه‌ای زیاد از بازی‌ها. بااین‌حال، بسیاری از این ایده‌ها تا چند ماه پیش عملی نشدند و برخی از آن‌ها هنوزهم عملی نشده‌اند.

سال گذشته، گوگل درحدود ۱۰۰ بازی جدید روی استادیا قرار داد. اگر بخواهیم استادیا را با سرویسی مانند ایکس کلاد مایکروسافت مقایسه کنیم، استادیا بازی‌های بزرگ کمتری داشت. باوجوداین، روی سرویس استادیا هم بازی‌هایی مانند Doom Eternal ،Borderlands 3 ،Hotline Miami و Cyberpunk 2077 دیده می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

در‌حال‌حاضر، گوگل دو استودیو بازی‌سازی هم دارد: یکی در شهر مونترال کانادا و دیگری در شهر لس‌آنجلس. ناگفته نماند گوگل برای ساخت یک بازی انحصاری قراردادی هم با استودیو بازی‌سازی Harmonix منعقد کرده است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که افراد سرشناسی مانند فیل هریسون یکی از اعضای استادیا است. هریسون زمانی در سونی کار می‌کرد. همچنین جید ریموند، سازنده‌ی مجموعه‌ی Assassin’s Creed، مسئول بخش بازی‌سازی استادیا است. در سال ۲۰۱۹ نیز، گوگل استودیو Typhoon را خرید که قبلا بازی‌هایی مانند Journey to the Savage Planet را ساخته بود.

جک باسر بر این باور است که گوگل هنوز قدرت نهایی سرویس استریم بازی استادیا را نشان نداده است. به‌گفته‌ی او، گوگل این سرویس را رها نکرده و حتی برنامه‌ریزی کرده که افراد بیشتری با استادیا بازی کنند. برای مثال، کاربران پرمیوم یوتیوب تا پایان سال ۲۰۲۰ به‌‌رایگان از نسخه‌ی پرمیوم استادیا استفاده می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۰۰ بازی برای گوگل استادیا در حال ساخت قرار دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..