تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلا کمی گران شد

قیمت طلا در معاملات امروز افزایش یافت، چراکه کاهش ارزش دلار، بازگشت به خرید اوراق قرضه و دارایی های ریسک پذیر ناشی از امید به بهبود اقتصادی را جبران کرد.

هر اونس طلا با یک دلار و 69 سنت افزایش 1809.28 دلار فروخته شد.

قیمت طلا در روز گذشته به پایین ترین قیمت از 17 جولای برابر با 1800.01 دلار رسید.

قیمت طلا اندکی افزایش یافت

روبین بهار، تحلیلگر مستقل گفت: «در حال حاضر، صراحتا سرمایه گذاران در حال مفت خریدن، هستند. قیمت‌ها طی دو روز گذشته بیش از 150 دلار کاهش یافته و سرمایه گذاران در حال چنگ زدن به این فرصت هستند.»

شاخص دلار 0.2 درصد کاهش یافت و طلا برای مالکان ارزهای دیگر ارزان تر ساخت.

با توجه به قدرت بازارهای سهام که به رکورد بالایی رسیدند، تحلیلگران انتظار بهبود سریع قیمت طلا را ندارند. ارزش بازارهای سهام با انتقال قدرت ریاست جمهوری در آمریکا و خوش بینی در مورد واکسن کرونا تقویت شد.

223227




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلا کمی گران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..