تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیکون کلاس آموزش عکاسی رایگان برگزار می‌کند

دانستن نحوه‌ی تنظیم نورپردازی صحنه، تغییر دادن تنظیمات مختلف و نحوه‌ی درست ثبت کردن عکس، مهارت‌هایی کاربردی برای کسانی هستند که به عکاسی علاقه‌ی دارند و این موضوع صرفا محدود به عکاسان حرفه‌ای یا کسانی که مشغول عکاسی با یکی از دوربین‌های برند نیکون هستند نمی‌شود.

عکاسی موبایل طی چند سال اخیر پیشرفت‌های عظیمی تجربه کرده است و امروزه گوشی‌های هوشمندی در بازار هستند که تصاویر بسیار باکیفیتی می‌گیرند. با درنظرگرفتن پیشرفت‌های عکاسی موبایل طی چند سال اخیر، امروزه کاربران زیادی در سراسر دنیا می‌توانند با دستگاهی که در جیب‌شان قرار دارد تصاویر چشم‌نواز ثبت کنند.

نیکون یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که در دوران آغاز دنیاگیری ویروس کرونا، کلاس‌های آنلاین آموزش عکاسی را به‌رایگان دردسترس همه قرار داد تا کسانی که به‌ دلیل کووید ۱۹ در خانه قرنطینه شده‌اند، مهارت‌های سطح بالای عکاسی را یاد بگیرند.

در ماه آوریل ۲۰۲۰ (فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹) تقریبا ۱۲ کلاس آنلاین عکاسی نیکون به‌صورت کاملا رایگان دردسترس بودند؛ این کلاس‌های آنلاین مدت‌زمانی بین ۱۵ دقیقه تا یک ساعت داشتند. اکنون به‌ دلیل نزدیک شدن به فصل تعطیلات، نیکون مجددا قصد دارد کلاس آنلاین رایگان برگزار کند. 

از روز ۲۳ نوامبر (۳ آذر) تا ۳۱ دسامبر (۱۱ دی ۱۳۹۹) تمامی کلاس‌های آنلاین نیکون (Nikon School Online) به‌صورت کاملا رایگان برای عموم مردم قابل ‌دسترس هستند. موضوعاتی که در این کلاس‌ها به بحث گذاشته می‌شوند شامل مواردی مختلفی هستند که از بین آن‌ها می‌توانیم به آموزش مقدماتی کار با دوربین‌ DSLR، اصول عکاسی، نحوه‌ی گرفتن تصاویر بهتر در دوران تعطیلات و آموزش عکاسی از حیوانات خانگی و کودکان اشاره کنیم.

مقاله‌ی مرتبط:

برخی از کلاس‌های آنلاین نیکون بر تصاویر پرتره و تصاویر منظره متمرکز هستند. یکی از کلاس‌های آنلاین که توسط فیلمساز آمریکایی به‌نام کریس هرشمن برگزار می‌شود، نحوه‌ی ساخت موزیک‌ویدئو را آموزش می‌دهد.

برای شرکت در کلاس‌های آنلاین مورد بحث و یادگیری مباحث جدید، حتما لازم نیست دارنده‌ی دوربین نیکون یا به‌طور کلی، دوربین‌ دیجیتال باشید.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیکون کلاس آموزش عکاسی رایگان برگزار می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..