تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرنطینه تعداد مرگ و میر و بستری‌ها را کاهش داد؟

دکتر علیرضا زالی روز چهارشنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه بین ستاد کرونای تهران و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران افزود: دیروز بیش از ۱۵۱ نفر از کسانی که آزمایش پی سی آر مثبت داشتند به فرودگاه مراجعه و می خواستند از حمل و نقل هوایی برای سفر به استان های دیگر استفاده کنند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: این کار واقعا جای تاسف دارد و در عین حال موضوعی بسیار نگران کننده است.

وی ادامه داد: بررسی های ما نشان می دهد که در طول سه روز اخیر میزان شکستن قرنطینه توسط افراد دارای آزمایش پی سی آر مثبت ادامه دارد و شمار زیادی از آنان در تردد به خصوص ترددهای درون شهری و مناطق مرکزی شهر، نقض قرنطینه کردند. 


تغییر شگرفی در مرگ و میر و بستری‌ها نداشتیم

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران بیان داشت: از شنبه این هفته تا به حال تغییر خیلی شگرفی را در میزان بستری در بیمارستان ها و مرگ و میر در تهران نداشتیم.

زالی ادامه داد: نکته نگران کننده ای که این روزها با آن روبه‌رو هستیم این است که مردم فکر می کنند محدودیت های کرونایی ایجاد شده، مرگ و میر و میزان ابتلا را به سرعت تغییر خواهد کرد در صورتی که اینطور نیست.

وی اظهار داشت: روز گذشته متاسفانه ۹۲ بیمار فوتی پی سی آر مثبت در استان تهران داشتیم.

زالی با اشاره به اینکه شرایط بحرانی و قرمز تهران کماکان پابرجا است، گفت: افرادی که در تهران فوت شدند، آزمایش پی سی ار مثبت در پرونده بالینی آنان بود.


235235




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرنطینه تعداد مرگ و میر و بستری‌ها را کاهش داد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..