تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخفیف هیجان انگیز بلک فرایدی با ایگرد

لپ تاپ، رم، هارد و کارت گرافیک در دسته‌بندی محصولات تخفیف‌دار آمازون در بلک فرایدی قرار دارند. اگر به‌ دنبال خرید به‌صرفه هستید، این روز پر از تخفیف هیجان‌انگیز را از دست ندهید و محصولات مد نظر خود را ازطریق ایگرد خریداری کنید.

لپ‌تاپ‌ گیمینگ

اگر به بازی‌ کامپیوتری علاقه خاصی دارید و گرافیک بالا برایتان مهم است، مطمئنا به خرید یک لپ تاپ گیمینگ نیاز خواهید داشت. لپ‌تاپ‌های گیمینگ دارای گرافیک قوی، نمایشگر زیبا و کیفیت صدای خوبی هستند و همین امر باعث قدرتمند بودن آن‌ها شده است. اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ دارید، در ادامه به شما برخی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ را معرفی خواهیم کرد که در بلک فرایدی دارای تخفیف خوبی هستند.

لپ تاپ ایسوس مدل  ROG Zephyrus G15

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل ROG Zephyrus G15 کالایی بسیار جذاب و قدرتمند است. جنس بدنه این لپ تاپ آلومینیوم و پلاستیک است. کیفیت Full HD صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی این محصول، آن را به گزینه‌ای عالی برای فیلم دیدن و بازی کردن تبدیل کرده است.

از دیگر امکانات این لپ تاپ، می‌توان به کیبورد جزیره‌ای با نور پس‌زمینه، تاچ پد یک‌پارچه‌ باکیفیت، پورت‌های متعدد و حرفه‌ای و همچنین لوازم جانبی کامل اشاره کرد.

لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Legion Y740

لنوو یکی از ۴ شرکت برتر دنیا در زمینه تولید لپ تاپ است. این شرکت در سال ۱۹۸۴ با نام لجند در شهر پکن چین تأسیس شد و بعد از مدت کمی با پیشی گرفتن از رقبا توانست به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان داخلی رایانه در کشور چین تبدیل شود.

لپ تاپ گیمینگ لنوو لژیون Y740 دارای سخت‌افزاری قوی و کیفیت صفحه‌نمایش بسیار مطلوب است. جنس فلزی قاب پشتی آن علاوه بر استحکام بیشتر، باعث شده است کلپ تاپ تا حدود بسیار زیادی در برابر خط و خش مقاوم باشد. در این کالا لولاهای صفحه‌نمایش داخل قاب دستگاه قرار گرفته‌اند و این امکان را فراهم کرده‌اند تا صفحه‌نمایش ۱۸۰ درجه باز شود. طراحی کیبورد و فضای بین دکمه‌ها آن سبب می‌شود کارهای روزانه و تایپ به‌راحتی انجام شود. نور پس‌زمینه هفت رنگی که در این دستگاه تعبیه شده است، زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

egerd-1

رم 

رم کامپیوتر نقش مهمی در سرعت آن ایفا می‌کند. درواقع هرچه میزان رم سیستم شما افزوده شود، رایانه از سرعت بالاتری برخوردار خواهد بود. البته CPU هم نقش بسزایی در سرعت سیستم شما ایفا می‌کند. درواقع می‌توان گفت رم و پردازنده درکنار هم، سرعت سیستم شما را مشخص می‌کنند. رم‌ از ابتدای عمر خود همواره همانند دیگر قطعات در حال پیشرفت بوده است و شرکت‌های مختلف، تکنولوژی این قطعه‌ی اساسی را به‌روزرسانی و قطعاتی قدرتمندتر روانه‌ی بازار می‌کنند. تکنولوژی غالب بازار امروزه‌ی رم، DDR4 است که در سرعت‌های مختلف تولید می‌شود.

رم کینگستون مدل HyperX Fury با ظرفیت ۱۶ گیگابایت

رم HyperX fury ساخت شرکت «Kingston» است که با ظرفیت ۸ گیگابایت و سرعت ۳۲۰ مگاهرتز عرضه شده است. از ویژگی‌های این رم قابلیت کار کردن با پردازنده ای ام دی است.

رم دسکتاپ تیم گروپ مدل  T-Force Delta RGB با ظرفیت ۱۶ گیگابایت

رم دسکتاپ «T-Force Delta RGB» محصولی از برند Team Group است. این محصول با استاندارد DDR4  ساخته شده و طراحی خاصی در خنک‌کننده‌ی (Heatsink) آن به کار رفته ‌است. استفاده از یک آلیاژ خاص آلومینیوم همراه طراحی نامتقارن از مواردی هستند که هیت‌سینک این رم را متمایز می‌کنند. وجود نورپردازی RGB در قسمت بالایی رم که نورپردازی ۱۲۰ درجه نام‌گذاری شده، از زیبایی‌های آن است.

egerd-3

هارد دیسک وسترن دیجیتال WDBA3A0050BBK  WD Black

طراحی کوچک و ابعاد مناسب و عرضه در ظرفیت‌ ۵ ترابایت گزینه‌ی مناسبی برای کاربرانی است که به‌ دنبال هارددیسک اکسترنال SSD خوش‌اندازه از برندی معتبر می‌گردند. این هارددیسک قابلیت استفاده برای کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس را دارد. علاوه بر این این  اس اس دی توانایی خواندن اطلاعات با سرعت ۶۲۵ مگابایت بر ثانیه دارد و این ویژگی آن را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین هاردهای این حوزه کرده است.

ای ‌دیتا  HD770G

HD770G هارد دیسک ضد‌ آب و ضد ‌ضربه‌ی جدید ADATA است که با وزن ۲۷۰ گرمی، در دو ظرفیت ۱ و ۲ ترابایت روانه‌ی بازار شده است. این حافظه با چراغ‌های LED و ظاهر امروزی خود گزینه‌‌‌‌ی مناسبی برای گیمرها است. باز ‌شدن ساده‌ی پوشش درگاه‌‌ها، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق دو متری، استانداردهای ضد شوک از جمله ویژگی‌‌های این کالا به‌شمار می‌رود.

HD770G در دو رنگ قرمز و مشکی عرضه می‌شود و کاربر، کنترلی روی نورپردازی روی آن ندارد. ای‌دیتا از درگاه Micro USB B در این حافظه ذخیره‌سازی استفاده کرده است.

کارت گرافیک

اگر می‌خواهید سیستم مناسب بازی اسمبل کنید، انتخاب پردازنده‌ی گرافیکی مناسب یا همان کارت گرافیک گیمینگ حتی در‌ مقایسه ‌با پردازنده‌ اصلی سیستم (پردازنده) اهمیت بیشتری دارد. متأسفانه فرایند انتخاب گزینه‌ی مناسب در این بازار کمی پیچیده است و باید نکات فنی و تخصصی زیادی را در نظر گرفت. در ادامه با ما همراه باشید تا دو کارت گرافیک محبوب از برندهای NVIDIA و AMD را به شما معرفی کنیم.

کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti 

یازده گیگابایت حافظه گرافیکی و پیاده‌سازی سیستم رهگیری پرتو در بیشترین حد ممکن، سبب شده است تا 2080Ti به غول مرحله‌ی آخر دنیای کارت‌های گرافیک تبدیل شود و بعد از نزدیک به دو سال از عرضه‌‌اش، هیچ رقیب دیگری نتوانسته است هم رده با آن شود. 2080Ti برای علاقه مندان تکنولوژی و فناوری در گیمینگ با وضوح 4K و نرخ فریم چشمگیر، بهترین گزینه‌ی موجود است. اگر برای اسمبل‌کردن کامپیوتر خود بودجه‌ی بسیار زیادی دارید و می‌خواهید قوی‌ترین کارت گرافیک موجود در بازار را داشته باشید، این کارت گرافیک بهترین گزینه برای شما است.

کارت گرافیک AMD Radeon RX 5700 XT

این کالا یکی از بهترین محصولات AMD Radeon است که ازلحاظ قدرت پردازش در سطح برابری با RTX 2070 انویدیا قرار دارد. توجه داشته باشید کارت ‌های گرافیک AMD از جمله 5700XT  از فناوری رهگیری پرتو پشتیبانی نمی‌کنند و این موضوع برای گیمرهای علاقه‌ مند به جلوه‌ های بصری ری ‌تریسینگ شاید مؤلفه‌ی مهمی باشد.

بااین‌ حال، بهبود‌های گسترده‌ ی معماری RDNA شرکت AMD کارت گرافیک RX 5700 XT را به محصولی بسیار توانمند تبدیل می ‌کند. این محصول با قیمت ارزان ‌تر از رقبای اصلی خود، مثل RTX 2060 Super و RTX 2070، تجربه‌ ی یکسان و در برخی مواقع بهتری برای کاربر به ‌ارمغان می‌ آورد. با اینکه AMD کارت گرافیک RX 5700 XT را محصولی بی‌نظیر برای رزولوشن 1440P توصیف می‌کند، بازی‌های روز را در رزولوشن 4K با جزئیات زیاد و نرخ فریم رضایت‌بخش می‌تواند اجرا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخفیف هیجان انگیز بلک فرایدی با ایگرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..