تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت از نقش خود در توسعه کرومیوم می‌گوید

تقریبا دو سال از زمانی می‌گذرد که مایکروسافت اعلام کرد فرایند توسعه‌ی موتور رندرسازی EdgeHTML را متوقف می‌کند. در آن زمان، ردموندی‌ها گفتند قصد دارند نسخه‌ی جدیدی مرورگر مایکروسافت اج را برپایه‌ی موتور کرومیوم خلق کنند.

مایکروسافت برخلاف اکثر شرکت‌های دیگری که از موتور کرومیوم استفاده می‌کنند، در فرایند توسعه‌ی این موتور رندرینگ نیز نقش محسوسی ایفا کرده است. چند روز پیش، اریک لارنس، از مدیران مایکروسافت، اسلاید جدیدی در توییتر منتشر کرد که به تلاش‌‌های مایکروسافت در زمینه‌ی توسعه‌ی کرومیوم اشاره می‌کند.

مشارکت مایکروسافت در پروژه کرومیوم گوگل

براساس اسلاید منتشرشده‌ی اریک لارنس، مایکروسافت از اواخر سال ۲۰۱۹ به‌بعد حداقل ۱،۸۳۵ «فهرست تغییر» در کرومیوم ایجاد کرده است. منظور از فهرست تغییر، تغییراتی است که مستقلا اِعمال می‌شوند و برای اِعمال آن‌ها در نسخه‌ی اصلی کرومیوم درخواست صادر شده است. طبق اسلاید، ۱۶۱ توسعه‌دهنده‌ی مایکروسافت در این امر ایفای نقش کرده‌اند و روی مباحثی مثل بهبود عمر باتری، کنترل فرم‌های HTML، پخش محتوای چندرسانه‌ای، رندر فونت ویندوز، اسکرول و... کار کرده‌اند. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت از نقش خود در توسعه کرومیوم می‌گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..