تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین واکنش بایدن به چراغ سبز ترامپ

به گزارش خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا امروز در واکنش به چراغ سبز دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی آمریکا به آغاز روند انتقال قدرت به دولت رئیس‌جمهوری منتخب گفت: انتخابات تمام شده و زمان آن رسیده منافع حزبی را کنار بگذاریم و از سخنرانی‌های پوچ و توخالی دست برداریم.

گفتنی است که اداره خدمات عمومی آمریکا طی پیامی به جو بایدن، از فراهم بودن تمام زمینه‌ها و حمایت‌های مالی برای آغاز مرحله انتقالی خبر داد.بر این اساس وی رسما می‌تواند مرحله انتقالی را آغاز کند. 

بیشتر بخوانید:

ترامپ سرانجام شکست را پذیرفت/ دستور انتقال قدرت صادر شد

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین واکنش بایدن به چراغ سبز ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..