تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در تعطیلات کرونایی کافی‌نت‌ها بسته، اما مراکز خدمات پس از فروش موبایل باز هستند

اتحادیه‌ی فناوران رایانه‌ی تهران پیش‌تر فعالیت چهار رسته‌ی مرتبط با فروش و خدمات کامپیوتری را در ایام تعطیلات دوهفته‌ای تهران بدون مانع اعلام کرده بود. این رسته‌ها عبارت بودند از:

خدمات کامپیوتری به‌صورت اینترنتی (غیرحضوری) دفتر خدمات حضوری اینترنت (کافی‌نت) تولید و فروش و تعمیرات رایانه و ماشین‌های اداری و لوازم مرتبط با آن فروش و تعمیر رایانه و ماشین‌های اداری و قطعات مربوط به آن

البته فعالیت همین رسته‌های شغلی نیز درصورت واقع‌شدن در مراکز تجاری و پاساژهای کامپیوتری ممنوع اعلام شده بود. حال به‌دستور صریح فرمانداری تهران، دو رسته‌ی خدمات کامپیوتری به‌صورت اینترنتی (غیرحضوری) و دفتر خدمات حضوری اینترنت (کافی‌نت) به‌دلیل ازدحام جمعیت و خطر ابتلا به کرونا تعطیل خواهند بود.

علاوه‌بر رسته‌های «فروش و تعمیرات رایانه و ماشین‌های اداری و لوازم مرتبط با آن» و «مغازه‌های فروش و تعمیر رایانه و ماشین‌های اداری و قطعات مربوط به آن»، واحدهای خدمات پس از فروش موبایل نیز جزو مشاغل گروه یک و ضروری محسوب شده‌اند و در تعطیلات دوهفته‌ای فعالیت خواهند کرد.

به‌گزارش روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل، شرکت‌هایی که علاوه‌بر دفاتر خدمات پس از فروش در مراکز تجاری، دفاتری خارج از مراکز خرید دارند، با اطلاع‌رسانی دقیق می‌توانند محل‌های جایگزین خود خارج از مراکز تجاری را معرفی کنند یا از روش‌های غیرحضوری استفاده کنند.

ناگفته نماند واحدهای خدمات پس از فروش موبایلی که به هیچ طریق امکان ارائه‌ی خدمت را در این شرایط نداشته باشند، می‌توانند محدودیت‌های زمانی مندرج در بندهای آیین‌نامه‌ی خدمات پس از فروش موبایل را دو هفته به‌تعویق بیندازند. بدین‌معنا که اگر مهلت تعویض کالا با تعطیلی‌های دوهفته‌ای تلاقی داشته باشد یا مدت گارانتی موبایل برخی مشتریان در این دو هفته به‌پایان برسد، واحدهای خدمات پس از فروشی که امکان خدمت‌دهی در این ایام را ندارند، باید مهلت تعویض و تاریخ اتمام گارانتی دستگاه را تا دو هفته به‌تعویق بیندازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در تعطیلات کرونایی کافی‌نت‌ها بسته، اما مراکز خدمات پس از فروش موبایل باز هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..