تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنر وی 40 احتمالا به تراشه Kirin 9000 مجهز نخواهد بود

ازآنجایی‌که هواوی برند آنر را فروخت، به ‌نظر می‌رسد دیگر گوشی‌های آنر با تراشه Kirin راهی بازار نمی‌شوند. بر اساس اطلاعاتی که توسط Digital Chat Station منتشر شده است گوشی آنر وی 40 از تراشه Kirin 9000 استفاده نمی‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

گوشی‌های آنر وی 30 و وی 30 پرو با تراشه Kirin 990 راهی بازار شدند؛ تراشه‌ای که یکی از محصولات پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ به‌حساب می‌آمد. خیلی دوست داشتیم روی آنر وی 40 هم تراشه Kirin جدید را مشاهده می‌کردیم؛ اما این اتفاق رخ نخواهد داد. شرکت هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا با مشکلات جدی در حوزه تولید تراشه مواجه شده است و خیلی از شرکت‌ها با هواوی همکاری نمی‌کنند. این مشکل باعث شد میت ۴۰  هواوی به تعداد محدودی تولید و راهی بازار شود. به نظر می‌رسد این تحریم‌ها و مشکلات هواوی در حوزه تولید تراشه باعث خواهد شد آنر وی ۴۰ با تراشه Kirin 9000 راهی بازار نشود.

در بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره شده است که وی ۴۰ با تراشه دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس راهی بازار می‌شود. گوشی آنر وی ۴۰ قرار است در اواسط ماه دسامبر معرفی شود. گفته شده است این گوشی با سیستم‌عامل Harmony راهی بازار می‌شود. هنوز مشخص نیست آیا جدا شدن آنر از هواوی روی قسمت نرم‌افزاری محصولات این برند هم تأثیر می‌گذارد یا خیر؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنر وی 40 احتمالا به تراشه Kirin 9000 مجهز نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..