تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی گوشی پرچم‌دار P50 را با پردازنده‌ کرین ۹۰۰۰ به بازار عرضه خواهد کرد

هواوی ماه گذشته، پرچم‌دارهای جدید خانواده‌ی میت را با دوربین بهبودیافته و پردازنده‌ی ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ رونمایی کرد. گفته می‌شود هواوی با توجه ‌به تحریم‌های ایالات متحده، با مشکل تأمین پردازنده‌ی کرین (Kirin) مواجه شده و TSMC تا قبل از اجرای این تحریم‌ها، تنها ۹ میلیون پردازنده دراختیار هواوی قرار داده است. حال با اینکه زمان زیادی از معرفی گوشی‌های میت ۴۰ نگذشته است، اولین اطلاعات هواوی P50 از به‌کارگیری تراشه‌ی کرین ۹۰۰۰ در این گوشی حکایت دارند. تحریم‌های ایالات متحده ممکن است صدمات زیادی به تجارت هواوی وارد کند؛ اما این شرکت هنوز تولید گوشی‌ پرچم‌دار را متوقف نکرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

بر اساس اخبار منتشرشده در The Elec، سری گوشی‌های هواوی P50 در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد و ال‌جی و سامسونگ در حال آماده‌سازی و تهیه‌ی صفحه‌نمایش OLED برای پرچم‌دار جدید هواوی هستند. عرضه‌ی پرچم‌دار جدید هواوی با توجه ‌به عرضه‌ی سالیانه‌ی این گوشی در بازه‌ی زمانی مشابه، اتفاق عجیبی به حساب نمی‌آید؛ اما بر اساس این ادعا، هواوی پردازنده‌ی کرین ۹۰۰۰ را به‌عنوان قلب تپنده‌ی گوشی جدید در نظر گرفته است که کمی عجیب به ‌نظر می‌رسد؛ زیرا هواوی از میت ۴۰ به‌عنوان آخرین گوشی مجهز به پردازنده‌ی کرین یاد کرده بود و اکنون مشخص شده است که P50 از همان پردازنده استفاده می‌کند.

پردازنده‌ی کرین ۹۰۰۰

این گزارش حاکی از آن است که هواوی به اندازه کافی پردازنده‌ی کرین ۹۰۰۰ برای تحویل پرچم‌داران نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ ذخیره کرده است؛ بنابراین ممکن است مجبور نباشد از پردازنده‌ی ضعیف‌تر یا پردازنده‌های شخص ثالث از جمله کوالکام و مدیاتک استفاده کند. حتی اگر سری P50 بتواند از پردازنده‌ی کرین ۹۰۰۰ استفاده کند، باز هم رفع محدودیت‌های ایالات متحده و ممنوعیت استفاده از خدمات و سرویس‌های گوگل را شامل نمی‌شود؛ بنابراین هواوی با مشکلات فروش در بازار جهانی مواجه خواهد شد و به فروش عمده در بازار چین متکی خواهد بود. بااین‌حال اگر به سرویس‌های گوگل و یکپارچه‌سازی دستگاه خود با آن نیاز ندارید، P50 مانند خانواده‌ی میت ۴۰ می‌تواند یک تجربه‌ی همه‌جانبه ارائه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی گوشی پرچم‌دار P50 را با پردازنده‌ کرین ۹۰۰۰ به بازار عرضه خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..