تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل جدید آیپد پرو ۱۱ اینچی با صفحه‌نمایش OLED عرضه خواهد شد

برنامه و علاقه‌ی اپل برای استفاده از نمایشگر مینی LED در آیپد پرو بسیار واضح است و در یک ‌سال گذشته، بارها شایعاتی درباره‌ی استفاده‌ی اپل از این نوع صفحه‌نمایش‌ منتشر شده است. طبق شایعات، اپل مدتی است که قصد دارد در آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی، صفحه‌نمایش‌های سنتی با نور پس‌زمینه LED را کنار بگذارد و از تکنولوژی نور پس‌زمینه‌ی مینی LED استفاده کند. این در حالی است که صفحه‌نمایش کنونی آیپدها کیفیت مطلوبی ارائه می‌دهند و با اضافه‌شدن فناوری جدید، کیفیت آن بهتر نیز خواهند شد. حال گزارش‌های جدید از ارائه‌ی صفحه‌نمایش OLED (ارگانیک LED) در آیپد پرو ۱۱ اینچی حکایت می‌کند.

طبق ادعای وب‌سایت کره‌ای The Elec، اپل قصد دارد در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱، حداقل یک مدل آیپد پرو را با نمایشگر مینی LED عرضه کند. افزون‌براین، گفته می‌شود که به‌دنبال عرضه‌ی اولین مدل آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچ با نور پس‌زمینه Mini-LED، اپل قصد دارد مدل‌های جدید آیپد پرو ۱۱ اینچی را با نمایشگرهای OLED، در نیمه‌ی دوم سال آینده میلادی عرضه کند. براساس این گزارش، سامسونگ و ال‌جی درحال‌حاضر مشغول ساخت صفحه‌نمایش OLED برای آیپد پرو هستند.

مقاله‌ی مرتبط:

بسیاری از شایعات تاکنون ادعا کرده‌اند که نور پس‌زمینه Mini-LED ممکن است به آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی جدید محدود باشد که انتظار می‌رود مانند نسل گذشته‌ی خود مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۴۰۰) رونمایی شود. بنابراین، ممکن است که بقیه صفحه‌نمایش‌های LCD سنتی در آیپد پرو ۱۱ اینچی جای خود را با نمایشگرهای به‌روزشده‌ی OLED عوض کنند.

ناگفته نماند نمایشگرهای Mini-LED و OLED درمقایسه‌با LCDهای سنتی مزایای یکسانی، از‌جمله روشنایی بیشتر و بهبود نسبت کنتراست و افزایش بازده انرژی دارند. همچنین درحال‌حاضر، اپل از فناوری OLED برای جدیدترین آیفون‌ها و اپل‌واچ‌هایش استفاده می‌کند.

اپل آخرین مدل از آیپد پرو را مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸) با به‌روزرسانی نسبتا جزئی عرضه کرد. کوپرتینویی‌ها در آیپد پرو جدید از پردازنده‌ی A12Z Bionic به‌عنوان قلب تپنده‌ی آن استفاده کردند که درواقع، همان پردازنده‌ی A12X با یک هسته‌ی گرافیکی اضافی به‌حساب می‌آید. افزون‌براین، اپل از دوربینی فوق‌عریض و حسگر لایدار برای تقویت تکنولوژی واقعیت افزوده و میکروفون‌های بهبودیافته در‌مقایسه‌با آیپد پرو ۲۰۱۸ استفاده کرده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی استفاده از صفحه‌نمایش‌های OLED در نسل جدید آیپد پرو ۱۱ اینچی چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل جدید آیپد پرو ۱۱ اینچی با صفحه‌نمایش OLED عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..