تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصری‌ها گلوب ساکر را تصرف کردند!/عکس

مراسم گلوب ساکر ابتدای هر سال میلادی در کشور امارات برگزار می‌شود و در آن جوایز مختلفی چون بهترین بازیکن، مربی و حتی ایجنت اهدا می‌شود. آن‌ها امسال تصمیم به برگزاری نظرسنجی گرفتند تا بهترین بازیکن، مربی و باشگاه سال 2020 و هم‌چنین قرن 21 را انتخاب کنند.

در این نظرسنجی اما اتفاق عجیبی رخ داد و آن هجوم مردم مصر بود که باعث شد اتفاقاتی عجیب در قسمت بهترین باشگاه و بازیکن قرن 21 رقم بخورد. در بخش بهترین باشگاه تیم الاهلی مصر در کنار تیم‌هایی چون رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس و ... نامزد بود که در کمال تعجب تا این لحظه تیم مصری با کسب 66 درصد آرا و با اختلافی 50 درصدی نسبت به تیم دوم یعنی رئال مادرید در صدر قرار دارد. هم‌چنین مصری‌ها در بخش انتخاب بازیکن برتر قرن 21 هم حسابی فعال بودند و محمد صلاح با کسب 31 درصد آرا بالاتر از رونالدو با 30 و مسی با 19 درصد صدرنشین این قسمت است!

258 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصری‌ها گلوب ساکر را تصرف کردند!/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..