تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات طراحی احتمالی وان پلاس ۹ پرو فاش شد

هفته‌ی گذشته از نتایج  بنچمارک وان‌پلاس ۹ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۵ گفتیم؛ حال شایعات جدید، اطلاعاتی در مورد مشخصات و طراحی عضو دیگر این خانواده به اشتراک می‌گذارند.

مشخصات فنی وان‌پلاس ۹ پرو را یکی از قابل‌اطمینان‌ترین افشاگران دنیای گوشی‌ هوشمند به‌ نام Steve Hemmerstoffer به اشتراک گذاشته است که اغلب او را با نام مستعار OneLeaks می‌شناسند. او در چند ماه اخیر اطلاعات دستگاه‌هایی از جمله هواوی میت ۴۰ پرو، خانواده‌ی گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۰ اف ای، گوگل پیکسل ۵ و در نهایت، وان‌پلاس ۸ تی را افشا کرده که این امر، او را به یکی از معتبرترین افشاگران این صنعت تبدیل کرده است.

طراحی احتمالی وان‌پلاس ۹ پرو

ازآنجاکه وان پلاس ۹ پرو فعلا در محله‌ی پیش‌تولید و توسعه است، شاید برخی از این اطلاعات تا زمان معرفی رسمی گوشی تغییر کند؛ اما در کل می‌توان مطمئن بود که این گوشی از  طراحی جدید برخوردار خواهد بود و شباهت‌های زیادی با مدل استاندارد گوشی وان‌پلاس ۹ خواهد داشت.

مقاله‌ی مرتبط:

بر اساس طرح‌های مفهومی ارائه‌شده، وان‌پلاس از زبان طراحی جدیدی برای ماژول دوربین این گوشی استفاده کرده است که در گوشه‌ی پنل پشتی گوشی تعبیه شده و چهار حسگر جدید در خود جای داده است. با توجه‌ به تصاویر، احتمالا دوربین‌های بزرگ‌، عریض و فوق عریض هستند و نمونه‌های کوچک‌تر نقش دوربین ماکرو و حسگر عمق‌سنج را ایفا می‌کنند. دوربین‌های مذکور با یک حسگر فلاش LED دوگانه و یک میکروفن کوچک برای فیلم‌برداری همراه خواهند شد. متأسفانه در حال‌ حاضر اطلاعات زیادی از مشخصات و قابلیت‌های این دوربین‌ها دردسترس نیست.

طراحی احتمالی وان‌پلاس ۹ پرو

همان‌طور که در تصور بالا مشاهده می‌کنید، کمی پایین‌تر از ماژول دوربین، لوگوی به‌روزشده‌ی وان‌پلاس قرار دارد و همچنین به گفته‌ی این افشاگر، وان‌پلاس ۹ پرو از ترکیب رایج آلومینیوم برای کناره‌های گوشی و شیشه برای سطح پشتی استفاده خواهد کرد و برخلاف سامسونگ، در پرچم‌دار خود از پلاستیک استفاده نخواهد کرد. در پنل جلویی وان‌پلاس ۹ پرو با یک نمای کاملا آشنا مواجه هستم. این گوشی مانند وان‌پلاس ۸ پرو به یک صفحه‌نمایش حفره‌دار برای جا دادن دوربین سلفی مجهز خواهد شد و از دو طرف منحنی خواهد بود. انتظار می‌رود حاشیه‌های این نمایشگر در مقایسه با نسل گذشته‌ کاهش پیدا کند. پرچم‌دار سال آینده‌ی وان‌پلاس در مقایسه با وان‌پلاس ۸ پرو کمی کوچک‌تر خواهد بود و به‌ جای صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی، از یک صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی استفاده خواهد کرد.

از ویژگی‌های دیگر وان‌پلاس ۹ پرو می‌توان به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری اختصاصی وان‌پلاس موسوم به Oxygen OS 11 اشاره کرد. تاکنون جزئیات باتری این گوشی مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود وان‌پلاس ۹ پرو مانند پرچم‌دار کنونی این شرکت از استاندارد شارژ سریع ۶۵ وات ساعتی پشتیبانی کند. در فریم آلومینیومی این گوشی مواردی از جمله پورت USB-C، اسپیکر (در لبه‌ی پایین)، دکمه‌های کنترل صدا (در لبه‌ی سمت چپ) و دکمه‌ی پاور (در لبه‌ی سمت راست) تعبیه شده است و انتظار می‌رود طبق روال معمول، از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در این گوشی استفاده نشود.

طراحی احتمالی وان‌پلاس ۹ پرو

همان‌طور که گفتیم، با توجه‌ به بنچمارک‌های گوشی وان‌پلاس ۹ در گیک‌بنچ ۵، انتظار می‌رود قلب تپنده‌ی خانواده‌ی وان‌پلاس ۹ پردازنده‌ی معرفی‌نشده‌ی کوالکام، موسوم به اسنپدراگون ۸۷۵ باشد. مدل پایه‌ی این گوشی از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برخوردار خواهد بود و با پرداخت هزینه‌ی بیشتر می‌توان مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را تهیه کرد.

طبق گفته‌های OnLeaks، گوشی وان‌پلاس ۹ پرو به احتمال زیاد در ماه مارس (اسفند) سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد و عرضه‌ی رسمی این گوشی با فاصله‌ی کمی پس از معرفی آن آغاز می‌شود؛ بر اساس شایعات، گوشی هوشمند دیگری با نام احتمالی وان‌پلاس نورد SE در همان بازه‌ی زمانی معرفی و عرضه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات طراحی احتمالی وان پلاس ۹ پرو فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..