تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه اپلیکیشن‌های مشاوره پزشکی آنلاین

شیوع ویروس کرونا با وجود تمام مشکلاتی که ایجاد کرد، بار دیگر فرصتی برای راستی‌آزمایی دنیای فناوری و اینترنت فراهم آورد؛ دنیایی که بعداز شیوع این ویروس تنها پل ارتباطی افراد با یکدیگر برای معاشرت بود؛ اما اینترنت فقط یک راه ارتباطی نوین نیست، بلکه در دوران کرونا نشان داد که می‌تواند به‌عنوان یک کانال ارتباطی مطمئن و البته کارساز میان فروشنده و مشتری، مربی و ورزشکار و حالا با کمک اپلیکیشن‌های مشاوره‌ی پزشکی، پزشک و بیمار ایفای نقش کند.

پیش‌از این، شاهد انتشار شماری از اپلیکیشن‌های پزشکی و سلامت بوده‌ایم؛ اما در شرایط فعلی، تمرکز بر اپلیکیشن های مشاوره پزشکی بسیار بیشتر شده است. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های مشاوره پزشکی را معرفی و مقایسه کنیم، با زومیت همراه باشید.

اپلیکیشن های مشاوره پزشکی

پس از آنکه شیوع ویروس کرونا در کشور تأیید شد، بسیاری از مردم به‌منظور جلوگیری از ابتلا به این ویروس، سعی کردند تا از حضور در مراکز پزشکی از قبیل کلینیک‌ها یا بیمارستان‌ها خودداری کنند که همین موضوع، فرصت را برای عرض اندام سرویس‌های مشاوره‌ی پزشکی مهیا کرد. این سرویس‌ها به‌واسطه‌ی اپلیکیشن‌های موبایل و تحت وب، کم‌وبیش امکانات و ویژگی‌هایی را به کاربران‌شان ارائه می‌کنند که در حوزه‌ی سلامت و مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرند. ازطریق این اپلیکیشن‌ها می‌توانید به‌صورت غیرحضوری و با کمک اینترنت و یک گوشی هوشمند با متخصصان ارتباط برقرار کنید و قبل‌از مراجعه‌ی حضوری برخی اقدامات را در خانه و به‌دور از محیط‌های درمانی انجام دهید تا متحما ریسک آلوده‌شدن به ویروس کووید ۱۹ نشوید. هرچند شیوع ویروس کرونا باعث بهتر دیده‌شدن این اپلیکیشن‌ها شد، استفاده از اپلیکیشن‌های مشاوره پزشکی موجب صرفه‌جویی زمان می‌شود یا برای سالمندانی که قرارگیری در هوای آلوده مضر است، می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

برای دریافت خدمات اورژانسی و فوری حتما با شماره‌ ۱۱۵ تماس بگیرید و به‌سراغ هیچ‌کدام از این اپلیکیشن‌ها نروید

اپلیکیشن پزشک‌بوک

پزشک‌بوک سرویسی پزشکی است که خدمات آن ازطریق وب‌سایت و اپلیکیشن دردسترس است. پزشک‌بوک این امکان را دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا علاوه بر مشاوره‌ی آنلاین، امکان رزرو نوبت را برای مراجعه‌ی حضوری به پزشک داشته باشند. با استفاده از اپلیکشن پزشک‌بوک، کاربران قادر هستند تا مسائل خود را ازطریق ارسال متن یا برقراری ارتباط ویدئویی با پزشک مدنظر مطرح کرده به پزشک مدنظر بازگو کرده و در انتظار دریافت پاسخ از جانب پزشک باشند. مشاوره ی ویدئویی به کاربر این امکان را می‌دهد که به‌صورت تصویری ارتباط برقرار کرده و ضمن مطرح کردن مشکلات خود تصویر دقیق‌تری را از بیماری به پزشک ارائه داده و در مقابل اظهارنظر کاملتری را از پزشک معالج دریافت نمایند. در مورد نوبت‌دهی برای حضور در مطب نیز، قابلیت‌های متنوعی پیش‌بینی شده است. کاربران قادر هستند با استفاده از این قابلیت، براساس ساعت‌هایی که پزشک در مطب حاضر بوده و قادر به ویزیت است، ساعت مدنظر خود را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنند.

مزیت پزشک‌بوک در این بخش امکان مراجعه به پزشک حتی در زمان پرشدن ساعت‌های ویزیت باشد. برای مثال فرض کنید که بنا به دلایلی از قبیل اورژانسی بودن وضعیت، باید به پزشکی مراجعه کنید که زمان‌های ویزیت وی پر شده است؛ در این حالت می‌توانید با انتخاب زمان‌های بین ویزیت و پرداخت هزینه‌ای بالاتر از میزان پیش‌فرض در نظر گرفته شده، در اسرع وقت توسط پزشک ویزیت شوید.

نکته‌ای که پزشک‌بوک را در مقایسه با رقبا متمایز می‌کند، ثبت پرونده پزشکی در سابقه افراد است. با بهره‌گیری از پرونده‌ی پزشکی متمرکزی که پزشک‌بوک وجود دارد، دیگر نباید نگران انتقال تجربیات و سابقه‌ی بیماری یا مصرف داروی گذشته به پزشک جدید باشیم، چراکه این پرونده برای افرادی که از پزشک‌بوک استفاده می‌کنند، به‌صورت خودکار دراختیار پزشک قرار می‌گیرد و احتمال تشخص اشتباه به واسطه‌ی عدم آگاهی از گذشته بیمار و همچنین تجویز داروهای نامناسب کاهش پیدا می‌کند.

همان‌طور که در ابتدای متن اشاره کردیم، پزشک‌بوک امکان دریافت مشاوره به‌صورت آنلاین را نیز دارد. این نوع از مشاوره به شکل ویدیویی قابل انجام است و کاربران می‌توانند در صورت پشتیبانی چنین ویژگی از سوی پزشک، همانند نوبت‌دهی برای حضور در مطب، نوبت مشاوره‌ی ویدیویی خود را زررو کرده و ۵ دقیقه پیش از زمان تعیین شده، برای انجام مشاوره‌ی ویدیویی حاضر باشند. 

اپلیکیشن پزشکت

اپلیکیشن پزشکت، اولین شبکه‌ی اجتماعی اختصاصی سلامت به‌شمار می‌رود. بدین ترتیب کاربران می‌توانند همان‌طورکه در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام فعالیت می‌کنند در این برنامه نیز فعالیت داشته باشند؛ البته با این تفاوت که در این اپلیکیشن غالبا تولید محتوا توسط متخصصان و پزشکان انجام می‌شود و در صفحه‌های شخصی‌شان به‌نمایش درخواهد آمد تا سایر کاربران از آن‌ها بهره‌مند شوند.

ازسویی دیگر، ناگفته نماند که اصلی‌ترین فرایندی که پزشکت برای آن طراحی‌شده، ارائه‌ی خدمات مشاوره پزشکی از راه دور و به‌صورت آنلاین است. این اپلیکیشن بیش‌از نیم میلیون کاربر فعال دارد که توسط بیشتراز ۲٬۰۰۰ پزشک و مشاور، خدمات سلامت و پزشکی دریافت می‌کنند. جامعه تخصصی پزشکان و مشاوران در این اپلیکیشن با حساسیت بالایی ارزیابی شده‌اند و حوزه‌های متنوعی را تحت پوشش قرار می‌دهند. در این برنامه کاربران خواهند توانست ازطریق گفت‌وگوی تصویری، صوتی و متنی با پزشک خود ارتباط بگیرند.

علاوه‌بر متخصصان پزشکی، در این برنامه دسترسی به مقالات تأییدشده‌ی علمی نیز میسر شده است. همچنین، اپلیکیشن پزشکت با هماهنگی‌های لازم با وزارت بهداشت و درمان برنامه‌های آموزشی برای کاربران و پزشکان عضو اپلیکیشن طراحی کرده است و پزشکان و بیماران می‌توانند با آموزش، سطح آگاهی خود را افزایش دهند و در آزمون‌های آنلاین نیز شرکت کنند تا عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

پزشکت با به‌روزرسانی اپلیکیشن خود ویژگی‌های جدیدی را نیز اضافه کرده که از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به ویزیت در منزل، مشاوره و ویزیت دامپزشکی درکنار خدمات دیگری نظیر خدمات بالینی و پرستاری در منزل اشاره کرد. 

علاوه‌بر ارتباط با متخصصان پزشکی، در این برنامه دسترسی به مقالات تأییدشده‌ی علمی نیز میسر شده است. همچنین، در این اپلیکیشن، برنامه‌های آموزشی برای کاربران و پزشکان عضو اپلیکیشن طراحی شده است و پزشکان و بیماران می‌توانند با آموزش‌های موجود، سطح آگاهی خود را افزایش دهند و در آزمون‌های آنلاین نیز شرکت کنند تا عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند. یکی از نکات مهم درباره‌ی اپلیکیشن پزشکت& امکان حذف حساب کاربری است که می‌تواند بسیار موردتوجه قرار گیرد، به‌خصوص که سایر برنامه‌های مشاوره پزشکی این قابلیت را نداشتند.

اپلیکیشن دکتر ساینا

اپلیکیشن مشاوره پزشکی دکتر ساینا دیگر اپلیکیشن حوزه‌ی پزشکی و سلامت است که راه ارتباطی بین پزشک و مراجعان را هموار می‌سازد. در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند به‌صورت آنلاین در قالب متن یا صوت مشاوره بگیرند یا درصورت لزوم با تعیین وقت قبلی مشاوره را ازطریق تماس تلفنی دریافت کنند. کاربران می‌توانند در زمان مشاوره برای پزشک، عکس نیز ارسال کنند تا بررسی‌ها دقیق‌تر انجام پذیرد.

یکی از قابلیت‌های ویژه‌ی اپلیکیشن دکتر ساینا «بانک سلامت» نام دارد. این بانک، اطلاعاتی محدوده‌ی وسیعی از مراکز پزشکی و درمانی را درخود گنجانده است. بانک سلامت به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و براساس شهر انتخاب‌شده، اطلاعات مفصلی از آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها، کلینیک‌ها، مراکز تصویربرداری و بیمارستان‌ها را ارائه می‌کند. همچنین، کاربران به‌وسیله‌ی اپلیکیشن دکتر ساینا به بانک اطلاعاتی گسترده‌ای از انواع بیماری‌ها، گیاهان دارویی و دانستی‌های سلامتی دسترسی خواهند داشت.

رابط کاربری اپلیکیشن دکتر ساینا علاوه‌بر زیبایی بسیار روان است و کار با اپلیکیشن خسته‌کننده نخواهد بود. نوار منوی پایین صفحه در این اپلیکیشن نیز به‌چشم می‌خورد؛ اما بیشتر گزینه‌های کاربردی برنامه در صفحه‌ی اول منو یعنی «خانه من» گنجانده شده است. این اپلیکیشن نیز پیشنهاد‌های پاپ‌آپ ارائه می‌کند تا در زمان کاربر صرفه‌جویی شود. برای استفاده از خدمات این اپلیکیشن باید با شماره‌همراه خود در آن عضو شوید؛ اما هنوز امکان حذف حساب کاربری در این اپلیکیشن فراهم نشده است.

اپلیکیشن اسنپ دکتر

اپلیکیشن اسنپ نیازی به معرفی ندارد و پیش‌از این خدمات زیادی را در بستر اپلیکیشن خود برای کاربران فراهم کرده است. یکی از بخش‌های جدید این اپلیکیشن، اسنپ دکتر است که خدمات مشاوره پزشکی و روان‌شناسی ارائه می‌کند. کاربر می‌تواند با ورود به پنل اسنپ دکتر دسته‌بندی‌های مختلف پزشکی را مشاهده کند و براساس نیاز خود و بازخورد سایر کاربران، بهترین مشاور را انتخاب کند. سپس، با وارد‌شدن به پروفایل پزشک یا مشاور سوابق او را مشاهده کند. بعداز اینکه کاربر تصمیم بگیرد خدمات مشاوره را از کدام دکتر دریافت کند، می‌تواند با مراجعه به بخش زمان‌های پاسخگویی در پروفایل پزشک، زمان مناسب را انتخاب کند.

مشاوره پزشکی و روان‌شناسی در اسنپ دکتر در قالب ارتباط آنلاین به‌صورت متنی و مشاوره تلفنی انجام می‌شود. به‌نظر می‌رسد دریافت مشاوره به‌صورت ویدیویی فعلا به‌طور موقت در این سرویس از دسترس خارج شده است. بنابراین، اگر نیاز پزشکی یا مشاوره‌ای برای ازدواج، تحصیل و... دارید می‌توانید از این اپلیکیشن بهره‌مند شوید.

علاوه‌بر خدمات مشاوره، در اپلیکیشن اسنپ دکتر، مطالب آموزشی با موضوع‌های مختلف روان‌شناسی و دانستنی‌های سلامت و پزشکی گردآوری شده است و کاربران به منبع عظیمی از اطلاعات تأیید‌شده دسترسی خواهند داشت. نکته‌ی حائز اهمیت درباره‌ی اسنپ دکتر این است که این اپلیکیشن در پلتفرم آی‌او‌اس نیز دردسترس کاربران قرار دارد.

رابط کاربری اپلیکیشن اسنپ نیز به چشم اکثر کاربران آشنا است، زیرا اسنپ دکتر به‌عنوان بخشی از اپلیکیشن اسنپ دردسترس است و اگر اپلیکیشن اسنپ را داشته باشید به‌راحتی می‌توانید از خدمات مشاوره پزشکی نیز بهره‌مند شوید. با ورود به بخش اسنپ دکتر، فهرستی از طبقه‌بندی‌های مختلف خدمات بهداشتی و سلامت نشان داده می‌شود. کاربر می‌تواند در بالای صفحه جست‌وجو یا با اسکرول کردن ازبین موضوعات مختلف انتخاب کند و فهرست پزشک‌ها و متخصصان فعال در موضوع را ببیند، پروفایل آن‌ها را بررسی کند و براساس معیارهای خود و زمان‌های پیشنهادی وقت مشاوره تعیین کند.  

اپلیکیشن زوپ

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مشاوره پزشکی است که دسترسی به پزشک متخصص و دریافت مشاوره از راه دور را برای کاربران خود فراهم می‌کند. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند به‌صورت متنی یا ویدئویی درخواست مشاوره کنند یا درصورت نیاز با کمک این برنامه برای ویزیت حضوری وقت بگیرند. تمام پزشکان عضو اپلیکیشن زوپ از نظر سوابق تحصیلی بررسی شده‌اند و حتی نظر همکاران و بیماران‌شان نیز برای تأیید عضویت مورد ارزیابی قرار گرفته است.

کاربران می‌توانند بعداز عضویت با انتخاب محل زندگی خود از پزشکان شهر یا استان خود کمک بگیرند تا درصورت نیاز و اگر مشاوره آنلاین مشکل را مرتفع نکرد، امکان مراجعه‌ی حضوری به مطب دکتر را داشته باشند. یکی از نکات مهم درباره‌ی اپلیکیشن زوپ امکان طرح سؤال به‌رایگان است که البته با پرداخت مبلغ اندکی می‌توانید اولویت پاسخ‌دهی به آن را افزایش دهد.

بخش دیگری از اپلیکیشن زوپ نیز مانند سایر رقبا به مطالب پزشکی و سلامت اختصاص داده شده است تا دانش عمومی پزشکی ازطریق یک منبع موثق تقویت شود. رابط کاربری اپلیکیشن زوپ دارای منوی کشویی و راست‌چین است که دسترسی به اطلاعات حساب، گزارش مشاوره‌های دریافت‌شده و سایر گزارش‌ها را فراهم می‌کند. دربالای صفحه نیز سه صفحه‌ی داشبورد، پزشکان و مشاوره‌های متنی قرار گرفته است که نسبت به منوی پایین صفحه به‌سختی دردسترس خواهد بود. یکی از بخش‌های مربوط به رابط کاربری دکمه‌ی شناور در بخش پایین و سمت چپ اپلیکیشن است که در سایر بخش‌ها نیز دردسترس است. با لمس دکمه سه‌نقطه‌ی موجود در داشبورد برای کاربر نمایش داده می‌شود تا سرعت درخواست مشاوره را افزایش دهد. برای بهره‌مندی از امکانات این اپلیکیشن حتما باید در آن عضو شوید.

اپلیکیشن مشورپ

مشورپ یک اپلیکیشن کامل برای دریافت مشاوره است. این اپلیکیشن در زمینه‌های مختلفی به کاربران خدمات مشاوره ارائه می‌کند و کاربران با نصب این برنامه در هر زمان و هر مکانی خواهند توانست در حوزه‌ی پزشکی، روان‌شناسی و حتی حقوقی مشاوره دریافت کنند. همچنین، درحال‌حاضر بخش اختصاصی مشاوره‌ی کرونا برای مباحث مرتبط با بیماری کووید ۱۹ دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن، ویژگی را برای افرادی که تمایل دارند به‌صورت ناشناس مشاوره بگیرند فراهم کرده‌اند تا بدون اشتراک‌گذاری اطلاعات هویتی با مشاور، امکان مشاوره گرفتن فراهم باشد.

اپلیکیشن مشورپ نیز مانند سایر اپلیکیشن‌های مشاوره مطالب علمی و دانستنی‌های پزشکی را درخود جای داده است تا کاربران با مراجعه به آن‌ها ساعتی را مطالعه کنند. یکی از نقاط قوت بخش مجله‌ی اپلیکیشن مشورپ، طبقه‌بندی مطالب در سه دسته‌ی خواندنی، شنیدنی و دیدنی است تا در هرشرایطی کاربران بتوانند مطالب را بررسی کنند. برای مثال، در دسته‌ی شنیدنی‌ها کاربر می‌تواند درحین رانندگی مطالب را گوش کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه وجود انواع آزمون‌های روان‌شناسی است که کاربر می‌تواند با انجام آن‌ها و مشورت روان‌شناس به شناخت عمیق‌تری از خود برسد.

رابط کاربری اپلیکیشن مشورپ حس خوبی به‌همراه دارد و نوار منو پایینی دسترسی به بخش‌های اصلی را فراهم می‌کنند. گزینه‌ی اول «مشاوره» شامل طبقه‌بندی‌های مختلف از خدمات مشاوره‌ای در این برنامه می‌شود و در بالای آن تعداد مشاورانی که آنلاین هستند را نشان می‌دهد. گزینه‌ی دوم «ویترین» آزمون‌های روان‌شناسی، مجله و... را درخود جای داده است و گزینه‌ی آخر نیز اطلاعات حساب پروفایل کاربر را نمایش می‌دهد. به طورکلی، رابط کاربری این برنامه راضی‌کننده است و ترکیب رنگ‌ها نیز بر زیبایی بصری آن افزوده است.

اپلیکیشن آی پینو

اصلی‌ترین هدفی که آی‌پینو دنبال می‌کند امکان تحلیل نتایج آزمایش‌های بیماران توسط پزشکان و متخصصان در بستر اپلیکیشن است. بدین ترتیب که با اشتراک‌گذاری نتایج آزمایش در ظرف ۸ ساعت تفسیر آزمایش آماده می‌شود. همچنین، کاربران قادر خواهند بود با پزشکان به‌صورت متنی ارتباط برقرار کنند و از آن‌ها مشورت بگیرند. دیگر امکانی که ازطریق این اپلیکیشن فراهم خواهد شد، دسترسی به اطلاعات شماره تماس و آدرس پزشکان درسراسر کشور است؛ البته ظاهرا هنوز این بانک اطلاعاتی تکمیل نشده است و تنها در استان خوزستان قابل جست‌وجو و ارجاع برای کاربران است. بنابر بررسی‌های تیم زومیت امکان انتخاب شهر در استان‌های تهران و خراسان‌رضوی میسر نبود.

دیگر بخشی که در این اپلیکیشن می‌توان به آن اشاره کرد قابلیت «یادآور» است. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد تا برای دوره‌ی درمان خود هشدار آلارم تنظیم کند و به‌صورت روزانه در ساعت‌های مقرر برای مصرف دارو‌ها به او یادآوری شود. رسانه سلامت نیز دیگر بخش این اپلیکیشن است که مقالات علمی و دانستنی‌های عمومی سلامت را درخود جای داده است. کاربر می‌تواند باتوجه‌به نیاز خود ازبین دسته‌بندی‌های مختلف انتخاب کند و مطالب علمی موثق موجود را بخواند. 

رابط کاربری این برنامه در ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است و طراحی مینیمال موجب جذابیت بیشتر خواهد شد. منوی اصلی چهار گزینه در مرکز نمایشگر نشان می‌دهد که ویژگی‌های برنامه را دراختیار کاربر قرار می‌دهند. برای مثال، تفسیر آزمایش، یادآور، رسانه سلامت و گزینه‌ی پزشکان که هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده است. در بخش رسانه سلامت طبقه‌بندی‌ها به‌صورت گزینه‌ای در بالا نمایش داد می‌شوند و کاربر می‌تواند باتوجه‌به موضوع مطالب مختلف را بررسی کند. یک نکته‌ی جالب درباره‌ی این اپلیکیشن ارائه‌ی گزارشی کوتاه در بخش تنظیمات پیرامون دسترسی‌های اپلیکیشن است تا خاطر کاربران را از اطلاعاتی که با اپلیکیشن به‌اشتراک گذاشته می‌شود را آسوده کند.

اپلیکیشن پذیرش ۲۴

پذیرش ۲۴ دیگر اپلیکیشن مشاوره پزشکی است که بیش‌از ۲۰۰ هزار کاربر فعال دارد. این اپلیکیشن برای عضویت و ثبت‌نام اجباری ندارد و همه‌ی افراد می‌توانند از بخش‌های عمومی آن بدون عضویت استفاده کنند. برای مثال، افراد می‌توانند به‌رایگان به بانک اطلاعاتی صدها پزشک و بیمارستان و کلینیک دسترسی داشته باشند و با جست‌وجوی نام پزشک، به تقویم کاری، ساعات حضور در مطب و ساعت‌های خالی دسترسی پیدا کنند و درصورت نیاز برای خود یا اطرافیان نوبت ویزیت ثبت کنند. ازسویی دیگر، کاربران ازطریق اپلیکیشن امکان دریافت نوبت برای مشاوره تلفنی را نیز دارند تا بدون مراجعه به پزشک و به‌صورت شبانه‌روزی فرصت مشاوره داشته باشند؛ همچنین قابلیت مشاوره‌ی از راه دور ممکن است بنا به تأیید پزشک بدون دریافت هزینه انجام شود.

کاربران در اپلیکیشن پذیرش ۲۴ می‌توانند سوالات خود را مطرح و به‌صورت متنی از متخصص مشاوره دریافت کنند. مشاوره‌های پزشکی پذیرش ۲۴ در ۲۵ دسته‌ی مختلف طبقه‌بندی شده است. علاوه‌بر نوبت‌دهی آنلاین برای مراجعه به پزشک، کاربران قادر هستند ازطریق این اپلیکیشن درخواست آزمایش ثبت کنند و خدمات آزمایشگاهی ساده را در محل موردنظر دریافت کنند. یک ویژگی در این اپلیکیشن که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند، قابلیت مسیریابی برای یافتن نزدیک‌ترین مسیر به پزشکی است که از او نوبت گرفته‌اید.

رابط کاربری اپلیکیشن پذیرش ۲۴ مانند برخی دیگر از رقبا نوار منویی در پایین صفحه قرار داده است که دسترسی به بخش‌های اصلی را آسان می‌کند؛ البته برای دسترسی به گزینه‌های مدیریتی اپلیکیشن باید به منوی کشویی راست‌چین مراجعه کرد. در بخش «خانه» غالب گزینه‌های پرسش و پاسخ، جست‌وجوی مشاور و پزشک، مطالب مفید، نوبت‌دهی و... دردسترس قرار گرفته‌اند که باعث می‌شود بیشتر بار کاربری به این بخش منتقل شود. به طورکلی اما، رابط کاربری بهینه شده است تا هرفردی با هر سنی بتواند به هدف خود برسد. ناگفته نماند ازآنجاکه عضویت در این برنامه اختیاری است، منوی کشویی سمت راست برای افرادی که عضو نشده‌اند گزینه‌های کمتری ارائه می‌کند.

در ادامه جدولی از برخی قابلیت‌های ارائه‌شده در اپلیکیشن های مشاوره پزشکی گردآوری شده است تا به‌طور خلاصه بتوانید آن را مرور کنید.

نام اپلیکیشن پزشک‌بوک پزشکت دکتر ساینا اسنپ دکتر زوپ مشورپ آی پینو پذیرش ۲۴ حق عضویت اجباری/رایگان اجباری/رایگان اجباری/رایگان اجباری/رایگان اجباری/رایگان اجباری/رایگان اختیاری/رایگان اختیاری/رایگان مشاوره متنی بلی بلی بلی بلی بلی بلی بلی بلی مشاوره صوتی خیر بلی بلی بلی بلی بلی خیر بلی مشاوره ویدئویی بلی بلی خیر خیر بلی خیر خیر خیر مشاوره به‌صورت ناشناس خیر بلی خیر خیر خیر بلی خیر خیر نوبت‌دهی مشاوره آنلاین بلی بلی خیر خیر بلی خیر خیر خیر نوبت‌دهی برای مطب بلی خیر خیر خیر بلی خیر خیر بلی مقاله و مطالب علمی بلی بلی بلی بلی بلی بلی بله بلی خدمات دامپزشکی خیر بلی خیر خیر خیر خیر خیر خیر خدمات پرستاری و پیراپزشکی خیر بلی خیر خیر خیر خیر خیر بلی امکان حذف حساب کاربری خیر بلی خیر خیر خیر خیر خیر خیر پرونده پزشکی الکترونیک بلی خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر تعرفه‌های مشاوره همگی براساس تعرفه‌های نظام پزشکی محاسبه شده است. هزینه‌ی تماس برحسب تعرفه‌های مخابراتی محاسبه می‌شود و هیچگونه هزینه‌ی بیشتری روی قبض منظور نخواهد شد.

درنهایت، تمامی این اپلیکیشن‌ها از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند؛ اما ممکن است کاربران با سلایق و اولویت‌های مختلف یک اپلیکیشن را نسبت‌به سایر اپلیکیشن‌ها برتر بدانند. مسئله‌ی مهم درباره‌ی اپلیکیشن های مشاوره پزشکی این است که تلاش دارند امکان دسترسی به متخصصان عالی‌رتبه را برای تمامی افراد محیا کنند و ساکنان مناطق محروم و دوردست نیز که فرصت مراجعه‌ی حضوری پیدا نمی‌کنند، ازطریق این اپلیکیشن‌ها و به‌صورت آنلاین مشاوره‌ی حرفه‌ای دریافت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه اپلیکیشن‌های مشاوره پزشکی آنلاین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..