تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان: بیش از ۹ میلیارد تومان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در جنوب استان افتتاح شد

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : سردار حسین معروفی امروز بعدازظهر در آیین افتتاح پروژهای مسکن و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در جنوب استان کرمان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهدای بزرگی در جنوب استان کرمان در دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند و ما امروز مدیون خون شهدا در تمام عرصه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیشترین فرماندهان ما از منطقه جنوب استان کرمان بودند گفت: شهدا با ولایت‌باوری کامل در جبهه‌ها حاضر شدند و اجازه ندادند حرف ولی روی زمین بماند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه خدمت به مردم رسالت جدی همه است و شهدا راه را برای ما روشن کردند افزود: دشمن به دنبال ناامیدی مردم است و نباید به سادگی از کنار مردم بگذریم چرا که امروز هر کس به سادگی از کنار مشکلات مردم بگذرد، انقلابی نیست.

وی با بیان اینکه مردم پای این انقلاب ایستاده و ۴۱ سال از امامین انقلاب اطاعت کردند خاطرنشان کرد: مردم انقلاب اسلامی ایران را تثبیت کردند و با حضور باشکوه خود در تشییع جنازه پیکر مطهر حاج قاسم انقلاب را دوباره زنده کردند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه هر چه بیشتر جلو می‌رویم بیشتر به حقیقت حرف امام می‌رسیم که فرمود مردم عصر ما از مردم زمان رسول‌الله بهتر هستند گفت: حاج قاسم عصاره انقلاب اسلامی و خروجی و تربیت شده ولایت است و حتی شهادت او برای مردم برکت و نعمت بود.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم باعث شد قلبهای مرده دوباره در کنار انقلاب قرار بگیرد و جان تازه‌ای به آنها بدهد افزود: شهید سلیمانی آنچه انجام داد دستور دین و قرآن بود و گوش به فرمان ولی بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه خدا حاج قاسم را برای همیشه تاریخ ماندگار کرد گفت: امروز بسیج و سپاه مرجع مردم است و ما نمی‌توانیم مدیر و فرمانده باشیم اما پناهگاه مردم نباشیم.

وی با بیان اینکه نوکری کردن برای مردم را وظیفه خود می‌دانیم در تشریح افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: هزار پروژه آماده افتتاح است که ۵۰ درصد آن در هفته بسیج و مابقی آن در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی افتتاح می‌شود.

سردار معروفی از افتتاح ۸۶ واحد مسکونی که با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی ساخته شده است در هفته بسیج خبر داد و گفت: یک مسجد و یک خانه عالم و یک واحد سالن ورزشی نیز امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به سه روستا و ساخت ۲۷۵ چشمه بهداشتی و حمام امروز افتتاح شد افزود: این پروژه‌ها با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع ۱۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی با اعتبار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در هفته بسیج بین خانواده‌های نسازمند خبر داد و گفت: در این هفته ۵۰ سری جهیزیه کامل با اعتبار یک میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سردار معروفی تصریح کرد: ۸۶ طرح اقتصاد مقاومتی که ۲۳۹ نفر اشتغالزایی داشته است نیز با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در هفته بسیج امسال به بهره‌برداری رسید.

مشکل تأمین زمین برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در جنوب استان کرمان 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در همین مراسم اظهار داشت: شرایط سخت اقتصادی بر جامعه حاکم است و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد این سختی را بیشتر احساس می‌کنند.

یحیی صادقی با بیان اینکه بنا به فرمایش حضرت آقا تهیه و توزیع کمک مؤمنانه در دستور کار مردم، سپاه و بسیج قرار گرفت که جای قدردانی دارد گفت: بسیح مولود انقلاب است و بیشتر از هر نهادی در این بحث وارد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه احداث مسکن برای مددجویان توسط بسیج و گروه‌های جهادی نیز در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است افزود: کمتر از یکماه از تفاهم‌نامه بسیج با کمیته امداد برای ساخت مسکن مددجویان می‌گذرد و گام بزرگی تاکنون برداشته شده است.

وی با بیان اینکه برای سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی تعدادی از این واحدها آماده افتتاح خواهد شد و عزم جدی برای ساخت مددجویان وجود دارد گفت: ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در اولویت برنامه‌های امداد است.

صادقی یادآور شد: حدود سه بار به محضر سردار سلیمانی رسیدم و مشکلات کمیته امداد استان را برای ایشان بیان کردم، در ملاقات آخری که با ایشان که در خانه پدری سردار در روستای قنات‌ملک داشتیم حاج قاسم در زمان خداحافظی گفت این کوه و دشت همه نعمت و برکت خداوند است که می‌شود از آن شغل برای مردم تولید کرد و تلاش کنید.

وی با اشاره به اینکه ظرفیتهای ناشناخته‌ای در استان کرمان وجود دارد که نتوانستینم از آنها استفاده کنیم گفت: امروز تحریم یک برکت است تا روی پای خود بایستیم و باید از این تهدید مانند حاج قاسم فرصت ایجاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه در جنوب استان کرمان با مشکل تامین زمین برای ساخت مددجویان روبه‌رو هستیم و در حال حاضر ۱۰۰ قطعه زمین در روستاها لازم است اظهار داشت: بسیج سازندگی استان پای کار است و با همکاری و هم‌افزایی می‌توانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان: بیش از ۹ میلیارد تومان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در جنوب استان افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..