تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویداد آنلاین هوآوی برای معرفی محصولات جدید این شرکت در ایران برگزار می‌شود

رویداد آنلاین هواوی برای معرفی محصولات جدید از جمله گوشی‌ هوشمند، تبلت‌ و سایر خدمات این شرکت روز چهارشنبه ۵ آذر در ساعت ۲۰:۰۰ برگزار خواهد شد.

این رویداد به رونمایی و معرفی محصولاتی که با گارانتی در ایران عرضه می‌شوند، اختصاص دارد. علاوه بر آن، در رابطه با آخرین به‌روزرسانی‌های اکوسیستم هواوی و به‌ویژه سرویس‌های موبایلی هواوی و سؤالات متداولی که حول آن وجود دارد، صحبت خواهد شد. همچنین «کاوه آفاق» در این رویداد اجرا خواهد داشت.

رویداد آنلاین هواوی ایران با اجرای کاوه آفاق

این رویداد آنلاین ازطریق صفحه رسمی آپارات هواوی در ایران قابل مشاهده خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی این رویداد در سایت هواوی به نشانی huaweimobilefarsi.com/event مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویداد آنلاین هوآوی برای معرفی محصولات جدید این شرکت در ایران برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..