تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لومیا ۹۵۰ ایکس ال، نسخه کامپیوتر فتوشاپ را اجرا می‌کند

عرضه شدن اپلیکیشن‌های مخصوص پردازنده‌های ARM باعث شده است پروژه‌ی توسعه ویندوز برای گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس ال سرعت بیشتری پیدا کند. در آخرین دموی تکنیکال این پروژه، به اجرای بومی فتوشاپ روی ARM64 اشاره شده است. درواقع گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس ال می‌تواند نسخه مخصوص کامپیوتر فتوشاپ برای پردازنده‌های ARM را اجرا کند.

مقاله‌ی مرتبط:

تیم توسعه‌دهنده سیستم‌عامل ویندوز برای گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس ال به این موضوع اشاره کرده ‌که یک سری مشکلات مانند نسبت تصویر در صفحه‌نمایش برطرف شده است. ویدئوی زیر به برطرف شدن این مشکل اشاره می‌کند.

گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس ال پنج سال پیش راهی بازار شد و حالا به دستگاهی تبدیل شده که هم لپ‌تاپ ویندوزی است و هم موبایل. البته برای اینکه بتواند تجربه دسکتاپ یا کامپیوتر شخصی را با گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس ال کسب کنید، باید داک مخصوص لپ‌تاپ‌ اچ‌پی را داشته باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لومیا ۹۵۰ ایکس ال، نسخه کامپیوتر فتوشاپ را اجرا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..