تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهروندان آبادان از آزار سگهای ولگرد گلایه دارند/جولان سگ های ولگرد در کوچه پس کوچه های شهر

به گزارش خبرآنلاین مبنی بر شکایت متعدد مردم از حضور سگ های ولگرد در محل زندگی و تردد ، کافی است ساعاتی در شهرحضور یابید، آنگاه شاهد پرسه سگ‌های جدا شده از گله و یا آواره‌ای می‌شوی که طول و عرض خیابان را در جست‌وجوی پیداکردن آشیانه و یا خوردن غذایی طی می‌کنند.

به گفته برخی از اهالی، مناطق امیر آباد و زمین شهری این روزها محل جولان سگهای ولگرد شده برخی از آنها جثه خیلی بزرگی دارند گاهی به صورت گروهی درمسیر پیاده رو ، پارک ، رستوران ها ، کافه ها و حتی خیابان‌های ماشین رو تردد میکنند!

جولان تکی و گله ای سگ های ولگرد در برخی محلات شهر آبادان علاوه بر اینکه موجب ترس کودکان و ناامنی برای بانوان شده، آلودگی های محیطی زیادی را نیز برای ساکنان آن ایجاد کرده است.

یکی دیگراز ساکنان منطقه امیری اظهار داشت :صبح زود که جهت مراجعه به محل کارم باموتورسیکلت از خانه خارج می شوم با سگهای درشت هیکلی روبرو می شوم که در حال گشت زدن هستند.

این درحالی است که این منطقه بخش مرکزی وتجاری شهر می باشداکثرعبورومرورمردم در بازارهای این منطقه با پای پیاده انجام میگرددکه وجود این سگها درمسیرهای مردم مشکلات رادوچندان کرده است.

به گفته مردم، این معضل، شب روز هم ندارد، گاهی چند روز هیچ اثری ازسگ ولگردنیست و گاهی چند روز پشت سر هم در کوچه و خیابان ها در حال جولان می باشند ولی بیشتر در ساعات اول صبح و نیمه های شب، مشاهده می شوند.

بطور حتم مردم و بویژه زنان و کودکان هم تقصیری ندارند که باید مدام مواظب باشند تا با این دسته از سگها روبرو نشوند.

درخواست عموم شهروندان از فرماندار ،شهردار و شورای محترم شهر آبادان این است که به این قضیه ورود کنند و به هر نحوی که صلاح می دانند و قانون اجازه می دهد نسبت به جمع آوری این سگها اقدام کنند.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهروندان آبادان از آزار سگهای ولگرد گلایه دارند/جولان سگ های ولگرد در کوچه پس کوچه های شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..