تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درد جدید استقلال؛ فقر خلاقیت در مرکز زمین

عرفان حاج‌بابایی: استقلال روز گذشته در اهواز، بازی برده را مقابل فولاد در نهایت با باخت عوض کرد. باختی که باعث شد ضعف های تیم محمود فکری بیش از گذشته به چشم بیاید. ضعف هایی که در هفته اول هم تا حدودی خود را نشان داده بود اما پیروزی مقابل تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان، باعث شد تا چندان به آن توجه نشود.

استقلال در خط هافبک خود با مشکل بزرگی به نام خلاقیت و گره گشایی مواجه است. 4 بازیکن حاضر در مرکز زمین استقلال، در بازی روز گذشته تقریبا در انجام وظایف خود ناکام بودند و نتوانستند با کنترل بازی در مرکز زمین و همچنین ارسال توپ برای مهاجمین آبی، زمینه خلق موقعیت را برای این تیم فراهم کنند. استقلال دو مهاجم تیز و سرعتی در خط حمله خود دارد که اگر چندین توپ سالم به آن ها برسد، قطعا توانایی کنار زدن هر خط دفاعی و گشودن دروازه هر دروازه بانی را دارند اما خط هافبک استقلال در انجام این وظیفه چندان موفق عمل نکرد و نتوانست قایدی و مطهری را صاحب توپ کند.

آن ها همچنین نبردهای فیزیکی میانه میدان را هم چندان موفق پشت سر نگذاشتند تا در نهایت استقلال در روزی که گویی از وجود بازیکنان مرکزی اش در زمین بی بهره بود، بازی را به فولادی ببازد که با داشتن هافبک های پرتوان و جنگنده ای مثل پاتوسی و آبشک توانست در اکثر دقایق بازی و به ویژه بعد از گلی که عقب افتاد، بازی را به دست بگیرد و با کامبکی شیرین، تیم نه چندان سرحال فکری را بدرقه کند.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درد جدید استقلال؛ فقر خلاقیت در مرکز زمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..