تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل دوم عینک هوشمند آمازون اکو فریمز معرفی شد

آمازون اخیرا مدل ارتقایافته‌ی عینک هوشمند اکو فریمز (Amazon Echo Frames) را معرفی کرده است. کیفیت صدای مدل جدید اکو فریمز درمقایسه‌با مدل اولیه بهتر است و با هربار شارژ زمانی بیشتری دوام می‌آورد و در رنگ‌‌بندی متنوع‌تر به بازار عرضه می‌شود.

عینک جدید اکو فریمز هم‌اکنون برای خرید دردسترس قرار دارد. این نکته از‌ آنجایی اهمیت دارد که مدل قبلی عینک هوشمند آمازون به‌صورت محدود به کسانی عرضه می‌شد که دعوت‌نامه‌ی ویژه‌ای داشته باشند؛ اما این موضوع برای مدل جدید صدق نمی‌کند. مدل جدید اکو فریمز همچون مدل قبل از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند.

اکو فریمز جدید با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار، یعنی ۷۰ دلار گران‌تر از مدل اولیه‌ی ۱۷۹٫۹۹ دلاری به بازار می‌آید. مشتریان فعلی عینک اول (Day One Edition Echo Frames) می‌توانند با تحویل عینک خود به آمازون و پرداخت ۷۰ دلار، مدل جدید را دریافت کنند. مدل جدید همچون مدل اول به‌گونه‌ای طراحی شده است تا امکان دهد هنگام انجام کارهای روزانه، سریع‌تر و ساده‌تر به دستیار صوتی الکسا دسترسی پیدا کنید.

زن موقرمز با عینک آمازون اکو فریمز / Echo Frames

ازلحاظ ظاهری، نسل دوم اکو فریمز شباهت بسیار زیادی به نسل اول دارد و طراحی‌اش همچون عینک‌های معمولی با قاب ضخیم به‌نظر می‌رسد. البته در عینک آمازون دسته‌ی کناری ضخیم‌تر از حالت معمول است؛ زیرا قطعات سخت‌افزاری موردنیاز برای درست‌کارکردن این عینک هوشمند در دسته‌های کناری جای گرفته‌اند.

مدل پیشین در رنگ مشکی عرضه شده بود؛ اما نسل دوم افزون‌بر رنگ مشکی، دو رنگ آبی و تورتویزشلی دارد. آمازون می‌گوید با همکاریِ شرکت لنزکرفترز (LensCrafters) به مشتریان امکان می‌دهد لنزهای متناسب با شماره‌ی چشم خود را روی نسل دوم اکو فریمز قرار دهند. آمازون دستورالعملی به عینک‌فروشی‌ها نیز ارائه داده است تا عدسی‌های مخصوص چشم هر کاربر را روی عینک قرار دهند. 

نسل دوم عینک آمازون اکو فریمز با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود

آمازون اکو فریمز به‌گونه‌ای در بین وسیله‌ای هوشمند و هدفونی بلوتوثی قرار می‌گیرد که به‌راحتی می‌توان آن را با دستگاه‌های مبتنی‌بر سیستم‌عامل‌های اندروید یا iOS جفت و سپس با اتکا بر میکروفون و اسپیکر، از قابلیت‌های مختلف دستیار الکسا استفاده کرد.

به‌لطف دستیار الکسا، می‌توانید از قابلیت‌های هوشمند آمازون بهره ببرید که در هدفون تمام‌بی‌سیم اکو بادز (Echo Buds) نیز ارائه می‌شوند. افزون‌براین، آمازون اکو فریمز را به‌عنوان هدفونی بلوتوثی می‌توانید به‌کار ببرید و ازطریق آن موسیقی گوش دهید. در این حالت، حتی می‌توانید از عینک آمازون برای کار با دستیار صوتی گوشی نظیر گوگل اسیستنت یا سیری استفاده کنید. 

مرد خوشحال با عینک آمازون اکو فریمز / Echo Frames

مقاله‌ی مرتبط:

نسل دوم اکو فریمز در حالی معرفی می‌شود که طبق اعلام رسمی آمازون، انگشتر هوشمند اکو لوپ (Amazon Echo Loop) از‌این‌پس تولید و فروخته نمی‌شود. فریم اکو لوپ تیتانیومی بود و از موتور لرزشی و میکروفون استفاده می‌کرد و ۱۲۹ دلار قیمت داشت. آمازون می‌گوید مشتریان فعلی اکو لوپ همچنان به‌روزرسانی‌های جدید را روی انگشتر هوشمندشان دریافت می‌کنند و پشتیبانی‌های لازم نیز از آن‌ها خواهد شد. 

هم‌اکنون، امکان پیش‌خرید آمازون اکو فریمز وجود دارد. آمازون می‌گوید این عینک هوشمند ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۰ آذر ۱۳۹۹) به ‌بازار عرضه می‌شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل دوم عینک هوشمند آمازون اکو فریمز معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..