تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری اپل و مایکروسافت، پشتیبانی از کنترلرهای ایکس‌ باکس نسل نهمی را به ارمغان می‌آورد

به‌تازگی مایکروسافت کنسول ایکس‌باکس سری ایکس را با قیمت ۴۹۹ دلار و ایکس‌باکس سری اس را با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازارهای جهانی کرده است تا علاقه‌مندان به صنعت گیم را وارد دنیای نسل ‌نهمی خود کند. ماه‌گذشته مشخص شد که اپل قصد دارد اپلیکیشن اپل تی‌وی را برای کاربران کنسول‌های نسل ‌هشتم و نهم مایکروسافت عرضه کند. حال در اقدامی مشابه مایکروسافت پشتیبانی از کنترلرهای ایکس‌باکس سری اس و ایکس را برای محصولات اپل از جمله آیفون، آیپد، اپل تی‌وی، رایانه‌های مک و... ارائه می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

طبق گفته‌ی وب‌سایت پشتیبانی اپل، این شرکت در تلاش است با همکاری مایکروسافت، پشتیبانی از کنترلرهای کنسول‌های نسل نهمی را برای محصولات خود به ارمغان آورد.

Xbox Series X - ایکس باکس سری ایکس

در وب‌سایت پشتیبانی اپل آمده است:

مایکروسافت و اپل با هم همکاری می‌کنند تا در به‌روزرسانی آینده، سازگاری کنترلر Xbox Series X را به مشتریان ارائه دهند.

این اتفاق کمتر از دو هفته پس از انتشار ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس اتفاق می‌افتد که به‌وضوح نشان‌دهنده‌ی تمایل اپل برای ارائه پشتیبانی از کنترلر جدید در دستگاه‌های خود است. در اوایل این هفته و با انتشار نسخه‌ی آزمایشی iOS 14.3 برای توسعه‌دهندگان، تنور شایعات در مورد پشتیبانی از کنترلرهای پلی‌استیشن ۵ موسوم به DualSense داغ شد و انتظار می‌رود مانند گذشته، اپل درکنار کنترلرهای ایکس‌باکس از کنترلر دوال‌سنس پلی‌استیشن ۵ پشتیبانی کند. اوایل سال جاری، اپل و مایکروسافت خبر از پشتیبانی از کنترلرهای حرفه‌ای Xbox Elite 2 داده بودند که در نهایت، تکمیل این فرایند تقریبا یک سال به طول انجامید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری اپل و مایکروسافت، پشتیبانی از کنترلرهای ایکس‌ باکس نسل نهمی را به ارمغان می‌آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..