تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره آرژانتینی به کرونا مبتلا شد

گونسالو هیگواین بعد از 13 سال بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال اروپا، در تابستان امسال و بعد از چهار سال از یوونتوس جدا شده و به پیشنهاد تیم اینتر میامی ایالت متحده پاسخ مثبت داد. حالا سایت گل در خبری مدعی شد تست کرونای گونسالو هیگواین و لئاندرو گونزالس، دو بازیکن اصلی تیم اینتر میامی مثبت شده و این دو نفر در دیدار امشب در مرحله پلی آف MLS مقابل نشویل به میدان نخواهند رفت.

فدریکو هیگواین، برادر این مهاجم باتجربه نیز به این ویروس مبتلا شده و او نیز جایی در ترکیب اینتر میامی نخواهد داشت. اینتر میامی برای صعود به دور بعد باید در دیدار امشب به پیروزی دست یابد و غیبت ایگواین ضربه بزرگی به تیم تحت مالکیت دیوید بکام خواهد بود.

مرحله پلی آف لیگ ایالت متحده در شرایطی انجام می شود که ایالات متحده با بحران کرونا روبرو بوده و موارد ابتلا در سرتاسر کشور به سرعت رو به افزایش است. به طور متوسط در آمریکا ​​حدود 167 هزار نفر در روز به کرونا مبتلا شده و تعداد کشته های روزانه از 1400 نفر نیز گذشته است.

بیشتر بخوانید:تکذیب درگیری لفظی عالیشاه با مربی پرسپولیس

253 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره آرژانتینی به کرونا مبتلا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..