تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت با طرح موزاییکی پرسپولیس

در جلسه هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت در هفته دوم لیگ برتر نماینده ورزشگاه آزادی اعلام کرد  با درخواست باشگاه پرسپولیس، برای اجرای طرح موزاییکی، روی سکوهای ورزشگاه مخالفت شده است که این موضوع اعتراض افشین پیروانی را به همراه داشت.

البته در نهایت با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان این دیدار است و البته سکوهای ورزشگاه هم به این تیم تعلق دارد، پیگیری مدیران تیم و باشگاه برای اجرای طرح موزاییکی جواب داد و کانون هواداران پرسپولیس می تواند مقابل آبادانی ها از این طرح ها استفاده کند.

اعضای کانون هواداران در نظر دارند طرح هایی درباره کرونا و لزوم باقی ماندن در خانه را در این مسابقه روی سکوهای ورزشگاه آزادی به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید:هاشمی‌نسب: مدعی قهرمانی را بردیم

253 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت با طرح موزاییکی پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..