تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال «از سرنوشت»، «خانه امن» را شکست داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها تلویزیون، درحال پخش چهار سریال از شبکه‌های یک، دو، سه و پنج است؛ سریال‌هایی که هرکدام به نوع خود مخاطبانی را پای تلویزیون می‌نشانند.

خبر آنلاین در یک نظرسنجی از مخاطبان تلویزیون خواست تا سریال محبوب خود را از بین «خانه امن»، «ازسرنوشت»، «صفر بیست و یک» و «چای نت» انتخاب کنند که نتیجه زیر حاصل آن شد.

پیشتاز این نظرسنجی، سریال «ازسرنوشت» بود که ۴۸.۷ درصد از رای مخاطبان را کسب کرد. این سریال با کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی اکبر تحویلیان که روی آنتن شبکه دو می‌رود، روایت زندگی دو کودک پرورشگاهی با بازی کیسان دیباج در نقش سهراب و دارا حیایی در نقش هاشم است که در سه فصل روی آنتن شبکه دو سیما رفته است.

سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی حسین تراب‌نژاد که روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود، طبق نظرسنجی‌ خبرآنلاین، با کسب ۳۳.۵ درصد رای مخاطبان، توانست جایگاه دوم را به‌دست آورد.

«خانه امن»، داستان دو مامور امنیتی به نام‌های کمال با بازی حمیدرضا پگاه و افشین با بازی امین زندگانی را روایت می‌کند که یکی مسئول تیم ضد تروریستی و دیگری مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پول‌شویی است و ...

سریال «صفر بیست و یک» که ۲۱ قسمت آن با کارگردانی و بازی جواد رضویان و سیامک انصاری روی آنتن شبکه سه سیما رفته است، آن‌طور که توقع می‌رفت، نتوانست انتظارها را برآورده کند. این سریال، در نظرسنجی خبرآنلاین، تنها توانست ۱۵.۷ درصد آرا و جایگاه سوم از بین چهار مجموعه تلویزیون را کسب کند.

موضوع این سریال داستان دو باجناق و خانواده‌های‌شان به نام‌های جلال سیف و مازیار راسخ است که مهندس و کارمند شهرداری هستند و در هر قسمت، درگیر اتفاقات طنزگونه‌ای می‌شوند و ...

پایین‌ترین آرای مخاطبان خبرآنلاین، برای سریال «چای نت» ثبت شده است؛ این مجموعه تلویزیونی، با ۲.۱ درصد آرا، با فاصله زیاد، رتبه چهارم این نظرسنجی را به دست آورد. این سریال به تهیه‌کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی و کارگردانی آرش تیمورنژاد، در ۲۰ قسمت ساخته شده است و غلامرضا نیکخواه، عباس محبوب، یوسف صیادی، فاطمه هاشمی، اشکان اشتیاق و بیتا خردمند در آن بازی می‌کنند.

۵۷۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال «از سرنوشت»، «خانه امن» را شکست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..