تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی بیشتر با اهداف کارآفرینی در مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر

مرکز فناوری سامسونگ - امیرکبیر (Samsung AUT Tech) مدت‌ها است با هدف حمایت از راهکارآفرینی و کارآفرینی، استارتاپ و ایده‌ها در زمینه‌های سلامت، آموزش، محیط‌ زیست و انرژی را جذب و از آن‌ها حمایت می‌کند. در راستای این حمایت، اشتغال‌زایی برای افراد مختلف یکی از اهداف آن‌ها است که هم‌گام با پیشرفت استارتاپ‌ها اتفاق می‌افتد. Samsung AUT به‌ منظور پرورش ایده‌ها و تمرکز بیشتر ایده‌ها و تمرکز بیشتر بر تحقیق‌و‌توسعه پروژه‌های تعریف‌شده، تیم‌های پذیرش‌شده را در فضای کارگروهی مشترک استقرار می‌دهد و بدین‌ترتیب یکی از مشکلات اصلی در ابتدای راه‌اندازی کسب‌وکار این تیم‌ها تا حدی مرتفع می‌شود. همچنین با مشاوره‌ی فنی و تخصصی کارشناسان و مربیان، فرایند ایده تا محصول در مدت کمتری طی خواهد شد.

بنابر گفته‌ی مدیر برنامه و ارتباطات این مجموعه، مرکز فناوری سامسونگ - امیرکبیر در مدت فعالیتش، موفق به جذب ۲۰۰ نفر بنیان‌گذار و هم‌بنیان‌گذار شده است که اشتغال‌زایی مستقیم برای ۵۰۰۰ نفر، اشتغال‌زایی غیر مستقیم برای ۶۵۰۰ نفر و فراهم کردن فرصت آموزشی برای ۱۵۰ کارآموز توسط استارتاپ‌های این مرکز، از دستاوردهای آن‌ها به ‌شمار می‌آید.

برای آشنایی بیشتر، با گزارش ویدئویی زومیت از مرکز فناوری سامسونگ - امیرکبیر، همراه ما باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در IGTV

آیا شما با این مرکز آشنایی دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی بیشتر با اهداف کارآفرینی در مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..