تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرنگار یونانی: صحنه‌ای مانند تشییع پیکر شهید سلیمانی را دیگر نخواهم دید

لامپرینی ثوما خبرنگار و تحلیلگر فرهنگی ـ سیاسی حوزه غرب آسیا در یونان با مهدی نیکخواه قمی، رایزن فرهنگی کشورمان در یونان دیدار و پیرامون موضوعات مختلف فرهنگی بین دو کشور گفت‌وگو کرد.

ثوما با بیان تجربیات سفر خود به ایران گفت: به جرات می‌توانم بگویم در بین ۳۷ کشوری که در طول زندگی‌ام سفر کرده‌ام، گرم‌ترین و مهمان نوازترین مردم دنیا، ایرانیان هستند و خاطراتی از سفرهایم به ایران در ذهن دارم که فکر نمی‌کنم هیچگاه از ذهنم محو شود.

این تهیه‌کننده رادیو افزود: در سفر اولی که به عنوان گردشگر وارد ایران شدم، متأسفانه بر اساس القاء رسانه‌ها تصور دیگری از ایران داشتم، در این سفر که فرزندم مرا همراهی می‌‎کرد به دلیل تصوراتی که در ذهنش بود، به شدت می‌ترسید ولی بعد از سه روز و مشاهده امنیت و آرامش موجود در ایران، بسیار با ایرانیان احساس قرابت و نزدیکی کردیم به طوری که فرزندم مرا رها کرد و دو ـ سه روزی را با دوستان ایرانی که پیدا کرده بود، سپری کرد.

وی ادامه داد: شاید ایرانیان نزدیک‌ترین مردم از لحاظ خلق و خو، احساسات، سبک زندگی و ... به یونانیان باشند. با وجود اینکه عده‌ای سعی دارند نشان دهند که ما مربوط به غرب هستیم اما روحیه و منش ما شرقی است.

ثوما به حضور پُر شور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: من تنها خبرنگار رسمی یونان بودم که در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشتم. فکر نمی‌کنم در طول زندگی‌ام دیگر چنین صحنه‌ای را شاهد باشم. جمعیت میلیونی، متشکل از زن و مرد و بچه که همگیشان برای قهرمان ملی خود اشک می‌ریختند. حضور پُر رنگ زنان در این راهپیمایی باعث تعجب دوچندان من شد.

وی با تشریح ابعاد شخصیتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حلقه گمشده جامعه امروز بشری معنویت است. جامعه غربی غرق در دنیاگرایی و جهل مدرن شده و همه چیز را در بستر سود و فایده می‌سنجد و درکی از چنین روابط عمیق انسانی ندارد که سبب شده میلیون‌ها نفر برای تشییع پیکر سردار عزیز ما حضور پیدا کنند. صحنه‌هایی که شما دیدید تنها بخشی از انسجام ایرانیان است که در زمان‌های خاص خود را نشان می‌دهد.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرنگار یونانی: صحنه‌ای مانند تشییع پیکر شهید سلیمانی را دیگر نخواهم دید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..