تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش طنز کاربران به تاکسی هوایی: ونک یه نفر، ونک!

.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی؛ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بحث تاکسی هوایی را مطرح کرد. اسلامی در این باره گفت: " بسیاری از فرودگاه‌ها در شهر‌های مختلف استعداد راه‌اندازی #تاکسی_هوایی را دارند و مردم می‌توانند با استفاده از هواپیما‌های شخصی و با ثبت‌نام در این طرح از این پروژه استفاده کنند. "

بیشتر بخوانید

پس از این مصاحبه کاربران فضای مجازی پست‌های طنزی را در واکنش به صحبت‌های وزیر راه به اشتراک گذاشتند و هشتگ #تاکسی_هوایی را در توئیتر داغ کردند.

در ادامه توئیت‌های طنز و شوخی کاربران درباره تاکسی هوایی را مشاهده می‌کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش طنز کاربران به تاکسی هوایی: ونک یه نفر، ونک!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..