تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بغداد و واشنگتن برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق توافق کردند

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، وزیر خارجه عراق در کنفرانس خبری که بعد از تماس تلفنی مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق و مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا درباره بررسی آینده ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا انجام گرفت، اعلام کرد، توافق بر سر خروج ۵۰۰ سرباز آمریکایی بعد از رایزنی‌های بین الکاظمی و پامپئو صورت گرفت. این دو درباره کاهش نیروهای آمریکایی در عراق به ۲۵۰۰ سرباز توافق کردند. در حال حاضر تعداد نیروهای آمریکایی در عراق ۳۰۰۰ تن است.

وی افزود: با این توافق عراق وارد مرحله چهارم و نهایی درباره خروج نیروهای آمریکایی می‌شود.

او تاکید کرد، بقیه نیروهای آمریکایی مستقر در عراق غیرنظامی و غیررزمی هستند.

رئیس دستگاه دیپلماسی عراق تاکید کرد، دولت عراق به هماهنگی با دولت آمریکا به خصوص در زمینه‌های اطلاعاتی و رایزنی‌های نظامی و آموزش نیروهای عراقی ادامه خواهد داد.

روز سه‌شنبه پامپئو و الکاظمی به بررسی آینده همکاری بین عراق و ائتلاف بین‌المللی در سایه افزایش توانمندی‌های نیروهای عراقی در مقابله با داعش پرداختند.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بغداد و واشنگتن برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق توافق کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..