تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلم نوری XP Pen Star G640 در سامان کام

محصولات سامان کام در برند XP Pen کاملا متنوع است. این محصولات شامل قلم نوری طراحی، مانیتور طراحی و لوازم جانبی ایکس پی پن است. در این مقاله که توسط تیم تحریریه سامان کام تهیه شده است، می‌خواهیم درباره قلم نوری مدل G640 ایکس پی پن که به‌تازگی در مجموعه سامان کام موجود شده است صحبت کنیم.

قلم نوری  XP Pen Star G640 دارای سطح فعال با ابعاد ۶x۴ اینچ است؛ تقریبا برابر یک کاغذ A6.

xp-pen-2

اولین سؤالی که معمولا پیش می‌آید این است که ابعاد کوچک مناسب چه موارد استفاده و کاربردهایی است؟

به‌صورت خلاصه اگر برای طراحی و نقاشی دیجیتال به ‌دنبال خرید قلم نوری هستید یا می‌خواهید شروع به یادگیری طراحی دیجیتال کنید، کارشناسان سامان کام این قلم نوری را پیشنهاد می‌کنند؛ همچنین اگر برای آموزش آنلاین، اتوماسیون اداری و به‌صورت کلی برای نوشتن می‌خواهید استفاده کنید، بسیار ایده‌آل است.

همان‌طور که می‌دانید قلم نوری استار XP Pen Star G640 در قابلیت حساسیت به فشار، در قابلیت رزولوشن و در قابلیت نرخ پاسخگویی، دارای بالاترین قابلیت‌های یک قلم نوری با توجه ‌به تکنولوژی روز دنیای قلم‌های نوری طراحی است.

چرا قلم نوری XP Pen G 640 این قدر پرطرفدار است و بیشترین تعداد فروش در دنیا را دارد؟

اولین دلیل این است که به اندازه‌ی کافی حرفه‌ای است. یعنی یک طراح گرافیست می‌تواند تمام نیازهای لازم برای ترسیم یک طراحی با جزئیات فراوان و باکیفیت را با داشتن مدل استار G640 برطرف کند.

دومین دلیل این است که واقعا بر اساس تجربیات کارشناسان سامان کام و همچنین بازخورد مشتریان این مجموعه، نسبت به مدل‌های دیگر بادوام‌تر است و پس از حوادث احتمالی مانند افتادن روی زمین یا حتی ریختن مایعات روی آن، کمترین میزان آسیب‌پذیری را دارد.

xp-pen-3

دلیل دیگر اینکه قیمت مناسبی دارد. شرکت ایکس پی پن تولیدکننده قلم نوری xp pen با هدف طراحی یک مدل خوش‌قیمت و کاربردی و بادوام شروع به تولید مدل قلم نوری استار XP Pen G640 کرد و تقریبا توانست با همین سیاست قیمت مناسب و کیفیت بالا، این مدل را تبدیل به پرمتقاضی‌ترین مدل در بازار جهانی کند.

اما موارد گفته‌شده تنها دلایل محبوبیت این قلم نوری در میان مدل‌های ایکس پی پن نبودند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ارزشمند این مدل ضخامت بسیار پایین پد (برابر دو میلی‌متر) است. قلم نوری استار XP Pen G640 بسیار مستحکم است و همچنین سبک برای حمل کردن.

سامان کام به‌عنوان نماینده رسمی شرکت ایکس پی پن (قابل مشاهده در وب‌سایت رسمی XP-Pen) عرضه‌کننده محصولات این برند در ایران با قیمت مناسب و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش آن متناسب با استانداردهای شرکت تولیدکننده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلم نوری XP Pen Star G640 در سامان کام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..