تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسمارت آپ ویزا؛ تسهیلگر جهانی شدن استارتاپ های ایرانی

ازآنجاکه سابقه شروع برنامه استارتاپ ویزا نسبت به دیگر روش‌های مهاجرتی اندک است و اغلب کشورها در دو سال گذشته نسبت به تصویب و پذیرش کارآفرینان استارت آپی اقدام کرده‌اند، اگر اغلب وب‌سایت‌ها صرفا به انتشار یک مقاله بسنده می‌کنند و اطلاعات چندان یا سابقه‌ی موفقی ندارند، از همین دلیل ناشی شده است. آنچه ما قصد داریم در این نوشتار به آن اشاره کنیم، نحوه پذیرش پرونده‌های استارت آپی در «مؤسسه چهره‌نگار» است که مرجع تخصصی استارتاپ ویزا در ایران محسوب می‌شود.

شرکت چهره نگار به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مشاوره در زمینه مهاجرت، واحد تخصصی خود به‌ نام اسمارت آپ ویزا را برای ارائه خدمات به متقاضیان مهاجرت ازطریق راه‌اندازی استارتاپ افتتاح کرده و در طول مدت فعالیت خود توانسته است خدمات منحصربه‌فردی به متقاضیان ارائه دهد. این خدمات برخلاف رویه جاری در این فضا، نه فقط شامل خدمات حقوقی مهاجرتی، که شامل خدمات مربوط به حوزه کسب‌و‌کار، نگارش طرح، پرورش و توسعه ایده و تمامی خدمات مربوط به این فرایند است.

smartup-2

واحد اسمارت آپ ویزا، تشکیل‌شده از تعدادی فعالان اکوسیستم کارآفرینی ایران است که در سال‌های اخیر با نگاه توسعه محور، به رشد و نفوذ در بازارهای جهانی اندیشیده و گام هایی را در این خصوص برداشته‌اند. ما نه‌فقط در مسیر مهاجرت که در فرایند شکل‌گیری و توسعه ایده همفکر، همراه و همدل با تیم‌های استارتاپی هستیم. اسمارت آپ ویزا با تأسیس دفاتر در اروپا و کانادا و ایجاد ارتباط با اجزای اکوسیستم های برتر جهان، در صدد همیاری جهت به دست آوردن سهم ایران از زیست‌بوم کارآفرینی جهانی است.

ما برای موفقیت در دریافت اقامت و راه‌اندازی کسب ‌و کار نوآورانه، خود را متعهد می‌دانیم که تیم شما و مستندات ایده را قبل از شروع روند رسمی و قانونی مهاجرت ارزیابی کنیم. این امر  باعث می‌شود اگر به هر دلیلی هنوز آمادگی تحقق این هدف را ندارید،‌ سرمایه‌های زمانی و مالی خود را هدر ندهید.

در فرایند ارزیابی اسمارت‌آپ محورهای زیر مورد بررسی قرار می‌گیرند: طرح اولیه کسب‌وکار مد نظر شما و قابلیت‌های آن؛ توانمندی‌های فنی، مدیریتی و شخصیتی شما یا تیم شما؛ بررسی امکانات مالی و اعتباری شما و طرح ارائه‌شده؛ میزان بروز نیازها و الزامات کشورهای ارائه‌دهنده استارتاپ ویزا در طرح شما؛ بررسی مسائل رگولاتوری و قانونی طرح شما در کشورهای پذیرنده.

جلسات ارزیابی اسمارت آپ ویزا با استقبال داوطلبان به‌صورت ماهیانه و مستمر برگزار می‌شود. تیم‌های داوطلب پس از ثبت نام در جلسه ارزیابی، می‌توانند به ارائه طرح خود در مدت‌زمان تعریف‌شده بپردازند و سپس به سؤالات چهار داور حاضر در جلسه پاسخ دهند تا براساس بیست معیار داوری مورد قضاوت قرار بگیرند.

حداکثر امتیاز قابل کسب توسط هر گروه ۱۰۰ امتیاز است که در صورت کسب حداقل ۷۰ امتیاز، هر گروه می‌تواند جهت دریافت مشاوره اختصاصی و عقد قرارداد با اسمارت آپ ویزا با هدف ثبت و راه‌اندازی استارتاپ در بازارهای بین‌المللی اقدام کند. در جلسات اختصاصی نقاط ضعف طرحها مورد بررسی دقیقتر مشاورین قرار خواهد گرفت و بهمراه تیم استارت آپی به رفع نقاط ضعف خواهیم پرداخت.

روند کاری در اسمارت آپ ویزا به این صورت است که تیم های موفق در صورت تمایل می‌توانند ادامه روند کاری خود جهت ثبت و راه‌اندازی استارتاپ و اخذ اقامت از این طریق را با همکاری تیم اسمارت آپ ویزا انجام دهند. ما تمامی اقدامات لازم در این مسیر را برای تیم های متقاضی انجام داده و آن‌ها می‌توانند بدون داشتن دغدغه در این زمینه، در مدت زمان انجام فرایند ها به رشد و توسعه کسب‌و‌کار خود مشغول باشند.

اما در مورد تیم‌هایی که موفق به جلب نظر داوران نمی‌شوند، این امکان وجود دارد که بر اساس ارتباطاتی که با جوامع دانشگاهی در این مدت‌زمان برقرار کرده‌ایم، از سرویس دریافت طرح و ایده ما استفاده کنند که مشخصا بر اساس توانمندی‌های فرد یا تیم متقاضی طراحی و ارائه می‌شود.  

smartup-3

ویزای استارتاپ کانادا، انگلیس و فرانسه به ترتیب بیشترین سهم متقاضیان را در یک سال فعالیت حرفه‌ای اسمارت آپ ویزا به خود اختصاص داده‌اند؛ هرچند ما قابلیت ارائه این سرویس در کشورهایی همانند هلند، فنلاند، دانمارک، سوئد، مالزی، پرتغال و استونی را نیز داریم.

در همین راستا داوطلبان می‌توانند جهت حضور در برنامه ارزیابی و دریافت کارنامه ارزیابی داوران تخصصی و دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ما https://smartupvisa.com/ مراجعه یا با ما تماس حاصل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسمارت آپ ویزا؛ تسهیلگر جهانی شدن استارتاپ های ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..