تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تست کرونای ایلان ماسک مثبت شد

ایلان ماسک در توییتر اعلام کرد تست ویروس کرونای او مثبت شده است؛ او روز پنجشنبه چهار بار تست داده که دو مورد مثبت و دو مورد دیگر منفی بوده است.

ترکیبی از نتایج مثبت و منفی چندان تعجب‌آور نیست. ماسک آزمایش سریع آنتی‌ژن شرکت فناوری پزشکی BD را انجام داده است. طبق گفته‌ی سازمان غذا و داروی ایلات متحده (FDA) نتایج مثبت آزمایش‌های آنتی‌ژن، معمولا بسیار دقیق هستند؛ درحالی‌که نتایج منفی ممکن است کاذب باشند؛ بنابراین غیر معمول نخواهد بود که فرد مبتلا به ویروس کرونا (COVID-19) هم‌زمان نتایج منفی و مثبت کسب کند.

مقاله‌ی مرتبط:

به‌ گفته‌ی ماسک، او تست PCR را نیز سفارش داده است که آزمایش دقیق‌تری نسبت به آنتی‌ژن به‌حساب می‌آید؛ اما  گرفتن نتیجه‌ی آن حدود ۲۴ ساعت طول می‌کشد.

ماسک مدت‌ها استدلال می‌کرد که مقامات بهداشت عمومی، در مورد خطرات ویروس کرونا اغراق می‌کنند؛ طبق پیش‌بینی‌ ایلان ماسک، از ماه مارس (اسفند) تا آوریل (فروردین) سال جاری میلادی، هیچ پرونده‌ی جدیدی از ابتلا به کرونا در ایالات متحده ثبت نشده است و مقامات اطلاعات دروغین منتشر می‌کنند.

ایلان ماسک / Elon Musk

در جریان همه‌گیری ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی مشاغل، هنگامی که در ماه مارس مقامات ایالتی به تسلا دستور دادند کارخانه خود در فریمونت کالیفرنیا را تعطیل کند، ماسک مقاومت کرد و تسلا سرانجام چندین روز پس از اجرایی شدن قانون، مجبور شد این مرکز را تعطیل کند. درنهایت در ماه مه (اردیبهشت)، تسلا خواستار حق ازسرگیری فعالیت‌های کارخانه‌ی کالیفرنیا شد؛ همچنین او در گزارش مالی شرکت در فروردین‌ماه، الزامات تعطیلی مشاغل را «فاشیستی» توصیف کرد و از مقامات درخواست کرد آزادی را به مردم پس دهند.

نتایج مثبت ماسک در حالی حاصل شده است که ایالات متحده، سومین و بزرگ‌ترین افزایش ابتلا به ویروس کرونا را تجربه کرده است. روز پنجشنبه، نتایج آزمایش‌ مثبت کرونا (COVID-19) در ایالات متحده برای اولین ‌بار از ۱۶۰ هزار مبتلا عبور کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تست کرونای ایلان ماسک مثبت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..