تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس

ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس ثبت اولین ازدواج اینترنتی «لایو» جهان! 

نخستین ازدواج اینترنتی «لایو» جهان ثبت شد. این ازدواج کـه از طریق ارتباط زنده صورت گرفت موجی از خبرها و حواشی در رسانه هاي جهان ایجاد کرد. ظاهراً زوجی کـه بدلیل شیوع ویروس کرونا در فاصله بسیار دوری از هم قرار داشتند تصمیم گرفتند بـه‌ صورت ارتباط زنده «لایو اینترنتی» باهم ازدواج کنند و نام خودرا بر سرزبان ها بیاندازند. در ادامه با جزئیات این ازدواج اینترنتی جالب و بسیار عجیب آشنا میشویم.

اولین ازدواج اینترنتی زنده «LIVE» 

یک مرد اهل کشور آمریکا و یک زن اهل آرژانتین نخستین زوجی هستند کـه بـه صورت مجازی و از طریق اپلیکیشن زوم «Zoom» در فاصله 10,000 کیلومتری باهم ازدواج کردند. اسکات در ماه ژانویه از آگوستینا خواستگاری کرد و قرار بود در ماه مارس بـه آرژانتین برود کـه بحران کرونا باعث بسته شدن مرزها شد. این زوج بخاطر این کـه رسماً ازدواج نکرده و از بستگان یک دیگر نبودند نتوانستند باهم دیدار کنند.

ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس

بنابر این هفته قبل بود کـه تصمیم گرفتند از طریق تماس ویدیویی و یک مراسم ۱۹ ساعته باهم ازدواج کنند. اسکات و آگوستینا مجوز رسمی ازدواج خودرا برای ازدواج آنلاین از ایالت یوتا دریافت کردند و بدین ترتیب در حالیکه ۶۰۰۰ مایل «۹.۶ هزار کیلومتر» از هم دیگر فاصله داشتند در مقابل یک قاضی در یوتا ودر حضور خانواده ها و دوستانشان پیمان زناشویی بستند.

این زوج چگونه با هم آشنا شدند؟

این دو در می ۲۰۱۷ در شهر دنور، کلرادو دیدار کردند در حالی‌کـه آگوستینا برای یک ماموریت فرهنگی بـه ایالات متحده سفر کرده بود. او در مورد آشنایی خود با اسکات چنین گفته اسـت: یکی از دوستان خانوادگی اسکات مـا رابه هم معرفی کرد، آنها یک مراسم شام ترتیب دادند و اینطور بود کـه مـا باهم آشنا شدیم».

ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس

آگوستین در ماه ژانویه گذشته تصویری از نامزدی خود با اسکات را در صفحه اش در فیسبوک منتشر کرده و نوشت: «بله را گفتم. تنها چیزی کـه می‌توانم بگویم این اسـت کـه مـن شریکم در خوشگذرانی، رفیقم، عشقم و همه ی چیزم را در تـو یافتم و این کـه می‌خواهم بقیه عمرم را صرف خوشحال کردن تـو کنم. دوستت دارم عزیزم. مـا داریم ازدواج می‌کنیم».

ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس

قرار بود اسکات یک‌بار دیگر در ماه مارس بـه آرژانتین سفر کند تا بتوانند باهم زندگی کنند کـه شیوع ویروس کرونا پرواز هاي خارجی را متوقف و هواپیماها را زمینگیر کرد. وی در این باره گفته اسـت: «مـن برای ۲۲ مارس تاریخ پرواز داشتم اما روز ۱۴ مارس تمامی مرزها بخاطر شیوع ویروس بسته شده و بدین ترتیب مـا از هم جدا افتادیم».

چرا این زوج اینترنتی ازدواج کردند؟

اسکات سعی کرد اجازه دولت برای رفتن بـه آرژانتین را دریافت کند اما از آنجایی کـه رسماً هیچ ارتباط خانوادگی با آگوستینا نداشت و از اعضای خانواده یک دیگر نیز نبودند بـه او اجازه سفر داده نشد. آگوستینا در ادامه در مورد ماجرای خود و اسکات می افزاید: «انها هرگز درک نکردند کـه نامزدم برای ازدواج و زندگی با مـن بـه این کشور می‌آید، این کـه کـه او بعنوان یک گردشگر سفر نمیکرد.

ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس

پیش از هر سوالی، مانند همیشه جواب ها منفی بوده و بـه مـا گفتند کـه اگر ازدواج نکرده ایم، اسکات نمیتواند وارد کشور شود». اما در نهایت آنها مجوزهای لازم برای ازدواج کردن را دریافته و بـه صورت آنلاین بـه عقد هم درآمدند. اکنون اسکات می‌تواند برای ویزای الحاق بـه خانوااده کـه حدود ۶۵۰ پوند هزینه دارد اقدام کرده و با همسرش زندگی کند.

ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس

این زوج خوشبخت در حالی در برابر یک قاضی در یوتا بـه عقد هم درآمدند کـه ۶۰۰۰ مایل باهم فاصله داشتند و ایالت یوتا سند ازدواج آنلاین انها را صادر کرد. این ازدواج نخستین ازدواج مجازی بین دو شخص از دو ملیت متفاوت بعد از شیوع ویروس کرونا بـه شمار می‌آید. انها ازدواج خودرا دریک مراسم ۱۹ ساعته و از طریق اپلیکیشن زوم برگزار کردند در حالیکه مهمانان نیز بـه صورت مجازی در این مراسم حضور یافته بودند.

جزئیات ازدواج اینترنتی اگوستینا و اسکات

آگوستینا یک لباس عروسی سنتی تهیه شده توسط مارسلا پاندول کـه طراح لباسی محلی اسـت رابه تن داشت و داماد نیز کت و شلواری تیره با پیراهن یقه باز پوشیده بود. آگوستینا یکسری ویدیو از مراحل آماده سازی برای مراسم عروسی آنلاین خودرا منتشر کرد و مادرش همراه با دو آرایشگر درکنار او حضور داشتند.

ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس

ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس

اما اسکات بـه تنهایی ازدواج خودرا جشن گرفت. اما تعداد زیادی از اعضای خانواده و دوستان هردو بـه صورت مجازی و با استفاده از سرویس استریم زوم در مراسم انها شرکت کردند. این عروس و داماد می‌خواهند یک مراسم واقعی را در ماه می سال آینده برگزار کنند.

پیدا کردن همسر از طریق اینترنت

دنیای اینترنت بـه قدری وسیع و جالب می‌باشد کـه امکان وقوع هراتفاقی مثل ازدواج هم در آن امکان‌پذیر می‌باشد. یکی از پدیده هایي کـه در چندسال اخیر شاهد آن بوده ایم، پیدایش وبسایت هایي با عنوان همسریابی آنلاین یا ازدواج اینترنتی بوده اسـت. وبسایت هایي کـه مخاطبان زیادی در سرتاسر اینترنت دارند و حتی عده اي از آنان دارای کاربران بیشماری هستند.

ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس

طرز کار این وبسایت بگونه اي می‌باشد کـه افراد پس از ثبت نام در این نوع سایت ها، مشخصات ظاهری، شخصی و روشهای ارتباط با خواستگار موردنظر خودرا در آن منتشر می نمایند و کسانی کـه بـه دنبال همسر در آن سایت حضور پیدا می نمایند با فیلدهای جست‌وجو، طبق علایق خود شروع بـه جست‌وجو و مشاهده فرد موردنظر می نمایند.

ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس

در مواردی هم شنیده شده کـه ازدواج هایي از این طریق صورت گرفته اسـت، در واقع این وبسایت ها پل ارتباطی را برای ارتباط افراد جویای همسر با یک دیگر ایجاد می نمایند کـه البته دارای معایب بزرگی هم می‌باشد. این کـه افراد بـه چـه دلایلی در این نوع وبسایت ها حضور پیدا می نمایند از نظر روانشناسی امری غیرطبیعی بنظر میرسد.

ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس

چراکه فضای مجازی وجود حقیقی ندارد و بـه هیچ وجه نمیتوان بـه افراد داخل آن اعتماد کرد. حتی بـه گفته پلیس فتا «پلیس سایبری ایران»؛ تنها یک سایت در ایران مجوز همسریابی دارد. این مسئله کـه بتوان همسر ایده آل خودرا از طریق یک وبسایت پیدا نمود از نظر هر انسان کامل و فهمیده اي عملی اشتباه و خنده دار می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت اولین ازدواج اینترنتی (لایو) در جهان + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..