تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندرهای مطبوعاتی رسمی Moto E7 فاش شد

موتورولا از آن دسته شرکت‌ها است که برای مدتی از بازار گوشی‌های هوشمند دور بود اما توانست با ساخت محصولات جدید و سازگار با نیازهای فعلی کاربران، بار دیگر به دنیای فناوری باز گردد. این شرکت مدتی است که روی یک دستگاه جدید کار می‌کند؛ دستگاهی که تاکنون اطلاعات زیادی از آن فاش شده و ما تقریبا آن را به‌طور کامل می‌شناسیم.

مقاله‌های مرتبط:

باید گفت که موتورولا زمان زیادی را برای عرضه دستگاه جدید خود به بازار صرف کرده است. محصول آینده این شرکت E7 نام دارد و تاکنون اطلاعات بسیاری از مشخصات آن در فضای مجازی فاش شده است، بطوریکه حتی نسخه‌ی پلاس این گوشی از سپتامبر به‌صورت رسمی معرفی شده است. نکته‌ی جالب این جا است که امروز نیز تصاویر جدیدی از این گوشی‌هوشمند به اشتراک گذاشته شده‌اند که اطلاعات دیگری دراختیار ما قرار می‌دهند.

امروز جزئیاتی درباره طراحی Moto E7 فاش شده که می‌تواند تقریبا تمام اطلاعاتی که ما تاکنون از آن به دست آورده‌ایم را تائید کند. این رندرهای مطبوعاتی رسمی، دستگاه جدید موتورولا را در دو نسخه‌ی رنگی مختلف به نمایش می‌گذارند. 

رندر moto E7

البته این تنها اطلاعات منتشر شده نیست زیرا درکنار این رندرهای جذاب، برخی از مشخصات E7 نیز قرار گرفته است. بر اساس فهرست مشخصات فاش شده ما در گوشی هوشمند آینده موتورولا یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهیم داشت که به وسیله یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

در ماژول دوربین این دستگاه یک LED نیز دیده می‌شود که وظیفه‌ی نوردهی سوژه در شرایط مختلف را دارد. همچنین در جلوی دستگاه، یعنی همان‌جایی که نمایشگر ۶٫۵ اینچی +HD قرار دارد، یک دروبین سلفی ۵ مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای تعبیه شده است. موتورولا در این بخش از طراحی قدیمی نمایشگر، یعنی ناچ قطره‌ای میزبان دوربین سلفی استفاده کرده است که در بسیاری از میان‌رده‌های دیگر در سال گذشته دیده می‌شود. باتری در نظر گرفته شده برای این دستگاه دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و می‌تواند مدت زمان خوبی را برای کارکردن با گوشی هوشمند دوام بیاورد.

رندر moto E7

گوشی Moto E7 از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند که این مسئله در بازه زمانی فعلی کمی ناامیدکننده است، زیرا اکنون بعضی از دستگاه‌ها از ابتدا با اندروید ۱۱ به دست کاربر می‌رسند. البته استفاده از این نسخه‌ی اندروید برای دستگاهی در سطح گوشی جدید موتورولا قابل درک است ولی می‌توان به‌ به‌روزرسانی‌های بعدی امیدوار بود. درواقع ما باید تنها از پرچم‌داران انتظار داشته باشیم از اندروید ۱۱ استفاده کنند.

هنوز زمان عرضه رسمی E7 مشخص نشده اما امیدواریم که این اتفاق هرچه سریع‌تر رخ دهد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از نسخه‌ی پلاس که در دسته‌ی مقرون‌‌به‌صرفه‌ها قرار می‌گرفت نیز ارزان‌تر باشد. به‌طور کلی، گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه طرفداران بسیاری از سراسر دنیا دارند، به همین دلیل شرکت‌هایی مانند سامسونگ نیز روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. به‌نظر می‌رسد موتورولا نیز می‌تواند با تقویت این بخش، بار دیگر فروش خود را افزایش دهد.

نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی دستگاه جدید موتورولا با نام Moto E7 چیست؟ آیا نسخه‌ی جدید این دستگاه ارزان‌تر از دیگر رقبایش خواهد بود؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندرهای مطبوعاتی رسمی Moto E7 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..