تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای همزمان برنامه‌ های گوشی روی ویندوز ۱۰ امکان پذیر شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که کاربران هنگام استفاده از رایانه یا لپ تاپ ویندوزی خود داشتند، عدم امکان مشاهده برنامه‌های موجود در گوشی روی کامپیوتر بود که باعث می‌شد کاربر برای چک کردن گوشی خود به ویژه بخش شبکه‌های اجتماعی، مجبور شود هر چند وقت یکبار به گوشی خود مراجعه کند. اما شرکت مایکروسافت برای حل این مشکل چند ماه پیش یک نرم افزار جدید برای سسیتم عامل ویندوز ۱۰ و گوشی‌های اندرویدی منتشر کرد که باعث می‌شد کاربر بتواند برنامه‌های موجود در گوشی خود را به طور کامل و مستقیم از رایانه اجرا کند که نرم افزار Your phone نام داشت.

این نرم افزار صرفا روی گوشی Surface Duo شرکت مایکروسافت و برخی از گوشی‌های جدید شرکت سامسونگ اجرا خواهد شد و کاربرانی که از گوشی‌های قدیمی یا رده پایین شرکت سامسونگ استفاده می‌کنند امکان استفاده از این نرم افزار را نخواهند داشت. این نرم فزار بار‌ها از سوی شرکت مایکروسافت بروزرسانی دریافت کرد که بیشتر آن‌ها به برطرف شدن مشکلات موجود در آن مربوط می‌شد. اما به تازگی مایکروسافت قابلیتی را به نرم افزار خود اضافه کرده است که به کاربر امکان اجرای هرتعداد برنامه را روی دسکتاپ خواهد داد.

ویندوز 10

امکان پین کردن برنامه‌ها در نوار وظیفه ویندوز 

علاوه بر این نسخه جدید این نرم افزار روی دسکتاپ به کاربر امکان پین کردن برنامه مورد نظرش را در بخش Taskbar می‌دهد. به این ترتیب کاربران حتی می‌توانند عمل مولتی تسکینگ را به وسیله کامپیوتر خود انجام دهند و علاوه بر استفاده از برنامه‌های رایانه خود، به نرم افزار‌های نصب شده روی گوشی خود نیز دسترسی داشته باشند.

گفتنی است؛ این نرم افزار هنوز هم دارای ایراداتی است که مهم‌ترین آن‌ها به قطع شدن ناگهانی گوشی و خروج از برنامه‌ها مربوط می‌شود، البته نباید فراموش کرد که شرکت مایکروسافت در حال کار روی بروزرسانی‌های برطرف کننده این مشکل است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای همزمان برنامه‌ های گوشی روی ویندوز ۱۰ امکان پذیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..