تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد دریا مرادی دشت با عاشقانه همسرش تا سالگرد ازدواج شیوا طاهری

بازیگر سریال ایلدا و همسرش در اولین کار مشترک خود در این مجموعه که فاطمه گودرزی با عروس و پسرش حضور داشت خیلی مورد توجه قرار گرفته اند. گفتنی است آقای بازیگر تولد همسر آبان ماهی خود را تبریک گفته است. در ادامه عکس های تولد دریا مرادی دشت را در نیک صالحی مشاهده کنید.

تولد دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۷ آبان ۱۳۶۸ در تهران و لیسانس بازیگری دارد. وی یک خواهر بنام شمین دارد و مادرش نیز ظاهرا مربی سابق تیم ملی تنیس و استاد دانشگاه می باشد. دریا مرادی دشت همسر پویان گنجی است. آن‌ ها موضوع ازدواجشان را در حاشیه جشن حافظ ۹۸ علنی کردند.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از پویان گنجی , مهدی جهانی , بهاره رهنما , لیندا کیانی , بابک جهانبخش , شبنم قلی خانی , شیلا خداداد , آشا محرابی , بهنوش طباطبایی , امین زندگانی , هانیه غلامی ,شراره رخام , آزیتا ترکاشوند , شیوا طاهری , پریوش نظریه , امیر جدیدی , جواد کاظمیان , کامران تفتی , مریم مومن و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

پویان گنجی : میگن خوشبختی یعنی خدا انقدر عزیزت کنه که وجودت بشه ارامش بعضیا با این حساب فکر میکنم تو خیلی انسان خوشبختی هستی???????????? و من چقدر خوشبختم که آرامشم تویی زادروزت مبارک عزیزم ،محبوبم،زیبای من

تولد دریا مرادی دشتتولد دریا مرادی دشت در کنار همسرش تولد دریا مرادی دشتدریا مرادی دشت و همسرش در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

مهدی جهانی :مادر تو همدم بی کسی هایم باش

مهدی جهانیمهدی جهانی

بهاره رهنما : تجربه شام ایرانی بار دوم تجربه متفاوتی بودکه امشب به پایان رسید! چیزی شبیه یک سفر چهار روزه به دور از هیاهوی دنیای بیرون ،چهار روز با خنده ها و گریه ها و رنگ ها و مزه ها ی متفاوت که باز هم تجدید این تجربه بود که جز صدای سخن عشق ندیدم خوش تر یادگاری که در این گنبد دوار بماند!پی نوشت: بهتون این نوید رو بدم که یکی از جذاب‌ترین و شیرین ترین شام ایرانی ها رو با دیدن گروه ما تجربه خواهید کرد.

بهاره رهنمابهاره رهنما لیندا کیانیلیندا کیانی

بابک جهانبخش :♥️????بابا جان به همراه خیلی زود قد کشیدنت حس پدری درونم هر روز بزرگتر میشه زیاد نگرانم از آینده ی مبهم این جهان
اما همچنان امیدوارم به آینده روشنت خداوند حافظ تمام کودکان معصوم دنیا باشه ♥️

بابک جهانبخشبابک جهانبخش

شبنم قلی خانی : “مگه همه قاضی های دنیا باید مثل هم باشن؟” “حرف آخر” این روزها با “آوا”ی حرف آخر ???? نویسنده و کارگردان ابراهیم شفیعی

شبنم قلی خانیشبنم قلی خانی

شیلا خداداد :من و تو بی من و تو جمع شویم از سر ذوق

خوش و فارغ ز خرافات پریشان من و تو

شیلا خدادادشیلا خداداد

آشا محرابی : با فقیهه جان ، پویاى عزیز و زهره نازنین????

آشا محرابیآشا محرابی

بهنوش طباطبایی : خِرد ، در بردباری نهفته است …

در صورت پرورش بردباری، بدون شک ذهن آگاهی نیز رشد یافته و به تدریج بهتر و کامل تر خواهد شد.

شکیبایی خود راهش را پیدا خواهد کردو هر چیزی در زمان خود شکوفا و آشکار خواهد شد.

فصل ها بی تامل از پی هم نمی آیند.

وقتی بهار بیاید، سبزه ها به خودی خود می رویند.

با شتاب کردن، کاری پیش نمی رود و تنها بر رنج و عذاب درونی ما( و گاهی هم اطرافیان ما) می افزاید.( ذهن آگاهی)

بهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی

امین زندگانی : وقتی یه رفیق خوب،یه بازیگر درجه یک،و یه همکار بی نظیر داشته باشی،دیگه بازی کردن خیلی از سکانسها سخت نیست.
حمید رضا پگاه نازنین،تشکر به خاطر چندین ماه همکاری و رفاقت فوق العاده ات.بهترینهای این جهان برای تو

امین زندگانیامین زندگانی

هانیه غلامی : اگر‌ ما بسوزیم تو هم با ما میسوزی

هانیه غلامیهانیه غلامی

شراره رخام : من استقلالی هستم ، ولی صرفنظر از هواداری و استقلالی بودن یا پرسپولیسی بودن ؛ علی کریمی یکی از الگوهای تکرار نشدنی ورزش این مملکت است ، الگویی شایسته برای هر ایرانی و دوستدارانش ????????????????????????????????????، علی کریمی نازنین ، تولدت مبارک ????????????????????????????????????

شراره رخامشراره رخام

آزیتا ترکاشوند : خودت رابشناس خودت را کشف کن و خودت را بیشتر از همه دوست داشته باش این احترام به خود تنها راه رهایی و شادی و آرامش است،اولین گام برای آگاهی خودشناسی این است که بدانم من کیستم.

آزیتا ترکاشوندآزیتا ترکاشوند

شیوا طاهری : #anniversary #2

شیوا طاهریشیوا طاهری

پریوش نظریه : گمونم سال هشتاد و هفت-اورامان.

پریوش نظریهپریوش نظریه

امیر جدیدی :ز چشمت جان نشاید برد کز هر سو که می‌بینم

کمین از گوشه‌ای کرده‌ست و تیر اندر کمان دارد
Te⚡️la ????

امیر جدیدیامیر جدیدی

جواد کاظمیان : تولدت مبارک رفیق ❤️

جواد کاظمیانجواد کاظمیان

کامران تفتی : روزهای سخت کم نفس… گرفتاری و بلا و مشکل از دل و سفره و زندگیتون دور ….. تموم میشن اینروزااااا

کامران تفتیکامران تفتی

مریم مومن :دوست مشمار آنکه در نعمت زند

لاف یاری و برادر خواندگی

دوست آن دانم که گیرد دست دوست

در پریشان حالی و درماندگی

مریم مومنمریم مومن

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد دریا مرادی دشت با عاشقانه همسرش تا سالگرد ازدواج شیوا طاهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..