تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان دیروز به دژاگه و شجاعی چه گفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور در آستانه اولین دیدار تیمش در لیگ بیستم مقابل نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: در لیگ بیستم افتخار دارم که در خدمت باشگاه بزرگ تراکتور هستم که یکی از قطب‌های فوتبال کشور به حساب می‌آید. آذربایجان سراسر انرژی است و این انرژی به داخل تمرینات ما هم ورود کرده و من آن را حس می‌کنم. امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و بتوانیم از پرچم تراکتور دفاع کنیم. تمرینات ما از 5 مهر آغاز شده است و از 13 مهر تمرینات پرفشار و جدی داشتیم. بعد از آن، بزرگ‌ترهای تیم‌مان نیز آمدند و تمرینات بدنسازی را آغاز کردند. احسان حاج‌صفی به همراه تیم ملی در اردو بود و پس از حضور در تبریز، از ابتدا به تمرینات گروهی اضافه شد.

منصوریان همچنین در خصوص گفت و گویش با ستاره های تراکتور گفت:  دیروز به مسعود شجاعی و اشکان دژاگه می‌گفتم که «تیم بودن ما خیلی از مسائل ما را حل می‌کند تا پر ستاره بودن‌مان.» زحمت و تلاش فراوان، دوستی و وحدت به اندازه تاکتیک برای من در داخل تیم مهم است.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان دیروز به دژاگه و شجاعی چه گفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..