تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه عجیب یک ضربه کاری در رینگ مبارزه!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مبارزات آزاد در سراسر جهان همواره با هیجان بالا، استقبال فراوان و صدالبته خشونت بی حد و حصر همراه است. این مسابقات درآمدهای زیاد و هنگفتی چه از راه‌های قانونی و چه از راه‌های غیرقانونی دارد.

به تازگی ویدیویی منتشر در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به یکی از همین مبارزات در روسیه است. نبردی عجیب که بین روسوویتس و پتیتسین در سبک Modern Fighting Pankration 223 در ولادی وستوک برگزار شد. این نبرد که مردم زیادی را گرد هم آورده بود، به طرز عجیبی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید

در این ویدیو، این دو مبارز در آغاز دور اول و در حال رد و بدل کردن مشت ظاهر شدند. یک مبارز با یک مشت محکم با دست چپ به صورت حریفش زد، سپس با مشت راست خود مشت محکم‌تری به صورت او زد که باعث شد حریفش از هوش برود؛ اما در صحنه‌ای عجیب و نادر در نبردهای هنرهای رزمی، فرد بیهوش شده روی پاهای خود ایستاد.

نکته جالب این است که پتیتسین فکر می‌کرد که حریف همچنان قادر به پایان دادن به مبارزه است، بنابراین او سعی کرد یک ضربه دیگر به حریفش بزند، اما داور مداخله کرد و او را از حریفش جدا کرد. بلافاصله پس از آن، داور پایان مسابقه را که فقط ۵۵ ثانیه به طول انجامید اعلام کرد و پتیتسین با ناک اوت به پیروزی رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه عجیب یک ضربه کاری در رینگ مبارزه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..