تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنجرور اورفینچ با قیمت ۳۱۵ هزار دلار معرفی شد

لندرور رنجرور به لطف ورود رقبای جدیدتری مانند بنتلی بنتایگا و رولزرویس کالینان به بازار، جذابیت خود را به مرور زمان از دست می‌دهد. درحالی‌که شرکت سازنده روی ساخت مدلی کاملا جدید و لوکس‌تر کار می‌کند، تیونر Overfinch از نسخه جدید سندرینگهام ادیشن (Sandringham Edition) رنجرور رونمایی کرده که بر اساس نسخه طویل و فعلی این خودرو است.

نمای صندلی عقب لندرور رنجرور سندرینگهام / Land Rover Range Rover Sandringham Edition سیاه رنگ

نسخه سندرینگهام برای جشن ۵ سالگی حضور این شرکت در بازار آمریکای شمالی طراحی شده است و از کیت بدنه فیبر کربنی شامل سپر جلو اسپرت با ورودی هوای بزرگ‌تر و چراغ‌های روشنایی روز LED بهره می‌برد. این مدل همچنین جلوپنجره‌ فیبر کربنی، دریچه‌های گلگیر جلوی فیبر کربنی و رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی را مورد استفاده قرار می‌دهد.

تغییرات لندرور رنجرور اورفینچ در اینجا متوقف نمی‌شود؛ زیرا شاسی‌بلند لوکس انگلیسی با اسپویلر فیبر کربن و سپر عقب ورزشی و دیفیوزر برجسته تجهیز شده است. این مدل همچنین از سیستم اگزوز متغیر از جنس فولاد ضدزنگ و طرح رنگ سیاه نبولا (Nebula Black) بهره می‌برد که ظاهر بیرونی آن دارای رگه‌هایی از رنگ زرشکی است و زیر تابش مستقیم نور آفتاب، نور خیره‌کننده و جذابی ایجاد می‌کند.

نمای داخل کابین لندرور رنجرور سندرینگهام / Land Rover Range Rover Sandringham Edition

مقاله‌های مرتبط:

همان‌طور که می‌دانید، سرنوشت لندرور رنجرور با کلمه «مجلل» گره خورده است و همیشه از تجهیرات لوکس در مدل کارخانه‌ای آن استفاده می‌شود؛ اما اورفینچ با نصب روکش چرمی طرح الماس به‌ همراه نازک‌دوزی و دوخت متضاد، جذابیت آن را را بالا برده است. هدلاینر چرمی متناسب با طرح روکش صندلی‌ها و نوارهای راه‌راه آرگنتو و تزئینات چرمی متضاد کالونا از جمله سایر تجهیزات داخل کابین این خودرو به شمار می‌رود.

کفپوش‌هایی از جنس پوست گوسفند، صفحات نورانی در پادری‌ها و نمایشگرهای لمسی از جمله دیگر امکانات داخل کابین رنجرور اورفینچ هستند. همچنین نشان‌های ظریف Overfinch به‌همراه صندلی‌های عقب مجزا وجود دارد.

نمایشگر صندلی لندرور رنجرور سندرینگهام / Land Rover Range Rover Sandringham Edition

تیراژ تولید این نسخه به پنج دستگاه محدود شده است و قیمت آن از ۳۱۵ هزار دلار (بدون احتساب مالیات) آغاز می‌شود. این قیمت برای رنجرور خیلی زیاد است؛ اما الکس اسلون، معاون مدیرعامل اورفینچ در آمریکای شمالی، خاطرنشان می‌کند:

این خودرویی است که به لوکس بودن و ظرافت خود در عمل اطمینان دارد. زیبایی کلی رنجرور منحصربه‌فرد و خیره‌کننده است و یک نسخه ویژه واقعی به شمار می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنجرور اورفینچ با قیمت ۳۱۵ هزار دلار معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..