تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتومبیل فوق العاده بوگاتی با عنوان Bolide معرفی شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بوگاتی سرانجام پس از ایجاد فضایی چالش برانگیز برای معرفی اتومبیل جدید خود نام آن را به زبان آورد و چند تصویر از طرح مفهومی آن را با کاربران و رسانه‌ها به اشتراک گذاشت.

ابرشرکت تولید اتومبیل‌های لوکس و سریع بوگاتی شب گذشته طراحی خودروی جدید Bolide را به صورت جهانی منتشر کرد. بر اساس گفته‌های شرکت مذکور این اتومبیل سریع‌ترین و سبک‌ترین مدل ساخته شده توسط بوگاتی خواهد بود. همان‌طور که در گذشته مطرح شده بود، عدد مرموز ۰.۶۷ کیلوگرم نشان دهنده نسبت وزن به قدرت خودرو در اسب‌بخار است.

خودروی Bolide با چنین نسبتی می‌تواند قدرتی مطابق با ۱۸۲۵ اسب بخار اصطکاکی تولید کند. نکته قابل توجه در رابطه با این اتومبیل وزن بسیار کم آن است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت بوگاتی Bolide تنها ۱۲۴۰ کیلوگرم وزن دارد.

موتور استثنایی Bugatti Bolide

بیشتر بخوانید

موتور استثنایی Bugatti Bolide

نه تنها قدرت خودرو بلکه وزن آن نیز به واسطه قرارگیری موتور توربوشارژ ۸.۰ لیتری W16 بهبود یافته است. این موتور انرژی هر چهار چرخ خودرو را فراهم می‌کند و قدرتی بیش از اتومبیل Chiron Super Sport 300 Plus در اختیار خریداران Bolide قرار می‌دهد.

سخنگوی شرکت بوگاتی در رابطه با اتومبیل جدید این مجموعه گفت: "برای اولین بار ما سعی داریم به مخاطبان خود نشان دهیم توانایی موتور W16 در چه حد است". شرکت بوگاتی اتلاف انرژی از طریق اگزوزها را به شدت کاهش داده و سیستم‌های توربوشارژ خود را باری دیگر طراحی کرده است. طبق ادعای شرکت مذکور این فعالیت به آن‌ها اجازه داده وزن موتور خودرو را کاهش دهند.

موتور استثنایی Bugatti Bolide

همچنین باید اظهار کرد که این سیستم سرویس خنک کننده با هوا و آب را دارد تا از داغ شدن موتور جلوگیری کند. شرکت بوگاتی معتقد است خودروی آن‌ها می‌تواند سرعتی فراتر از ۳۱۱ مایل بر ساعت داشته باشد و رکورد بسیاری از خودروهای سریع دنیا را بشکند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتومبیل فوق العاده بوگاتی با عنوان Bolide معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..