تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش روسیه به توهین علیه پیامبر اسلام در فرانسه

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، پسکوف روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به افزایش خشونت بر اثر انتشار کاریکاتور موهن در مورد پیامبر اسلام (ص) در فرانسه خاطرنشان کرد: توهین به عقاید مومنین همانند قتل مردم اقدام غیرقابل قبول و غیرمجاز است.

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه بر لزوم خودداری از این گونه اقدامات توهین آمیز تاکید کرد.

پس از کشته شدن یک معلم تاریخ در پاریس که تصاویر موهن از پیامبر اسلام (ص) را در کلاس‌های درس به نمایش می‌گذاشته، امانوئل مکرون ضمن حمایت از انتشار چنین تصاویری، به بهانه آزادی بیان تاکید کرد که کشورش به پشتیبانی از انتشار این تصاویر ادامه خواهد داد.  

در پی این رفتار مکرون، تجمع هایی اعتراضی و پویش های مردمی  نسبت به سخنان  وی درباره آزادی بیان، حق چاپ و انتشار تصاویر موهن از پیامبر اسلام در کشورهای اسلامی به راه افتاد. مکرون همچنین با انتقادها و محکومیت‌های گسترده مقام‌ها و شخصیت‌ها در سراسر جهان مواجه شده است.

به گزارش رسانه ها، در مسکو اجتماعی در محکومیت انتشار تصاویر موهن ضداسلامی در برابر سفارت فرانسه برگزار شد.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش روسیه به توهین علیه پیامبر اسلام در فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..